De remmen zijn inmiddels gemonteerd en ze passen precies. Met de huidige stand van de wielen in de wielkasten is er geen verbreding van de wielkasten nodig. Dit scheelt weer een hoop werk, geld en onzekerheid.
De remmerij ziet er waanzinnig uit. Er kan ook gewoon niets groters in met deze velgen. Tussen de remklauw en het velgbed is er anderhalve centimeter speling. Een kleinere velg monteren kan dus niet meer. De remschijven achter in standaard formaat ogen nu wel een beetje treurig, maar dat moet maar zo (ik heb geen zin om daar duizenden euro's aan te spenderen).
[img=700,468:700:468]
http://tweakers.net/ext/f/zELH7uw1laceY ... U/full.jpg[/img]
[img=700,468:700:468]
http://tweakers.net/ext/f/oPSQ6AuGaH8xr ... U/full.jpg[/img]
[img=422,600:422:600]
http://tweakers.net/ext/f/cVm1uBtMFg3Ew ... G/full.jpg[/img]
[img=700,468:700:468]
http://tweakers.net/ext/f/Qn3d4VGljo77L ... X/full.jpg[/img]
De interieurpanelen achter de stoelen liggen open om een veilige plek te vinden voor de gordelspanner. Het idee is om gordel in een gleuf onder de bovenste speaker in een rechte lijn naar de gordelgeleiders in de stoelen te trekken.
[img=700,468:700:468]
http://tweakers.net/ext/f/1k4XNJstd6luh ... 0/full.jpg[/img]
Gezien vanuit de kofferbak:
[img=700,420:700:420]
http://tweakers.net/ext/f/1NlpZNK58dnIg ... N/full.jpg[/img]
De cd-wisselaar laat ik eruit halen voor een gewichtsbesparing van 2 kg

. Verder heb ik een mooie kleur uitgezocht op basis van Porsche Slate Gray maar dan variant met minder bruin erin. De auto zal hoe dan ook voor 3/4 overgespoten moeten worden omdat er anders kleurverschillen zichtbaar zullen zijn tussen nieuw gespoten plaatdelen en originele delen.
Het is de bedoeling dat er volgende week met iemand van Reiger proefgereden gaat worden ivm setup van het onderstel.