Luco's Alpine is klaar
- Luco
Re: Luco's Alpine is klaar
Zou kunnen, maar of dat bij de Alpine is? Volgens mij was het eerst niet.
- Luco
Als je het na wil vragen, graag.TLRS schreef: 07 mei 2026, 21:51Of optie 3, het hoort zo. Ik zou het moeten navragen maar volgens mij is dat precies wat een kennis gehad heeft. Van alles vervangen, probleem bleef. Volgens mij hoorde het zo.Luco schreef: 07 mei 2026, 18:11 De Alpine verliest heel langzaam remdruk als je voor het stoplicht staat, dat kunnen twee dingen zijn, het regelklepje is lek of de bekrachtiger is lek.
Gezien de onderdelen van een remsysteem worden ontworpen om zo stijf mogelijk te zijn. In combinatie met een redelijk hefboom.. in theorie kan er dan flink wat remdruk worden gegenereerd door iemand die goed getrainde benen heeft in combinatie met een schrikreactie? In die zin valt er misschien iets te zeggen voor een minuscuul intern bleed off gaatje.
Ik heb de klep nu vervangen, remt wel beter (pedaal is iets harder) en bij genoeg druk zakt die niet, maar zodra je iets minder druk geeft zakt het pedaal.
- Luco
Toch ook wel leuk om met de Alpine de weg op te gaan, het ene na het andere duimpje vandaag naar- en van het werk.
- Luco
5 juni moet de Alpine weer naar de keuring, dan is die weer gecontroleerd voor de 10 daagse europatocht op 18 juni.
En vanmiddag en morgen twee led verstralers monteren, dan zie ik dat overstekende hert misschiewn iets eerder
En vanmiddag en morgen twee led verstralers monteren, dan zie ik dat overstekende hert misschiewn iets eerder
- Luco
Zo alles klaar