Yannik's Megane 2 RS & Clio 3 RS | Crash op Spa Francorchamps... P9 / 21.05.2025

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Luco

Re: Yannik's Megane 2 RS & Clio 3 RS | Crash op Spa Francorchamps... P9 / 21.05.2025

Bericht door Luco » 21 mei 2025, 21:45

Balen zeg, respect dat je zo rustig blijft.
Ik had minimaal 15 minuten lang gevloekt en getierd op mezelf:-)

Succes met het herstel, maar zo te zien komt dat wel goed.

Yannik Schmidt
Auto: Megane 2 RS Trophy & Clio 3 RS

Re: Yannik's Megane 2 RS & Clio 3 RS | Crash op Spa Francorchamps... P9 / 21.05.2025

Bericht door Yannik Schmidt » 22 mei 2025, 07:18

Emiel schreef: 21 mei 2025, 15:14 Vervelend Yannik!

Zoals vroeger als we van de fiets vielen als kind, meteen weer opstappen en verder fietsen. Scheelt angst.
oftewel, zo snel mogelijk weer achter het stuur kruipen en rijden op Spa, vol gas! :)
Haha, als het kon was ik zeker nog doorgereden na een actie met wat ducttape! Maar helaas was de schade ter plekke te groot.
Luco schreef: 21 mei 2025, 21:45 Balen zeg, respect dat je zo rustig blijft.
Ik had minimaal 15 minuten lang gevloekt en getierd op mezelf:-)

Succes met het herstel, maar zo te zien komt dat wel goed.
Op mezelf vloeken zat er op dat moment niet in! :angel:
Robin schreef: 21 mei 2025, 19:13 Zeer spijtig Yannik, maar dank/kudos voor je duidelijke en interessante verhaal eromheen(en de rest zoals de Porsche) . Ook de video spreekt boekdelen. Beetje gas er weer op lijkt zo eenvoudig, maar in 't heetst van de strijd.....

Gelukkig viel 't allemaal mee.
Ja dat is 't vooral, achteraf ben je altijd slimmer. Maar gelukkig wel alles met op de GoPro's staan, anders had ik wellicht niet zo duidelijk kunnen reflecteren.
Fabian schreef: 21 mei 2025, 16:00 Balen! Ik had op Insta via via het filmpje al voorbij zien komen inderdaad :(

Gelukkig valt het mee, het hoort erbij, maar nooit leuk. Risico van het vak! Vallen, opstaan en weer doorgaan, en gelukkig kan dat ook redelijk makkelijk gezien de schade die je benoemt. Had allemaal veel erger kunnen zijn. Ik zou ervoor tekeken als je er zo mee wegkomt :ongeveer als:

Kosten aan Spa vallen me ook nog wel mee, ik ken circuits waar het een veelvoud zou zijn geweest :dood:
Ja in principe kost Spa inclusief barrier schade net zo veel als alleen het afslepen via Lenz op de Nordschleife, dusja...
Sommige mensen zeiden tegen mij dat ze praktisch dezelfde crash hebben gehad (of erger), ook op Spa, ook met Skylimit, en die hebben niks hoeven te betalen. Blijft apart, maar niks meer aan te doen!

Plaats reactie