Meten is wetenLuco schreef: 10 aug 2025, 18:11 @Emiel, af en toe een tochtje of meeting.
@Erminio, heb er al een paar keer flinke afstanden mee gereden, enige wat losliep waren de moeren van de uniballs van de rollcenteraanpassing, daar inmiddels borgmoeren achter gezet.
de Racevijf, nu echt klaar?
- Erminio
Re: de Racevijf, nu echt klaar?
-
OnlineLuco
Is er iemand die 2 stuks uitlijnhulpstukken kan maken/lassen volgens onderstaande tekening, plaatje van 2 of 3 mm is dik genoeg denk ik en de sleufgaten moeten hart op hart 73 mm uit elkaar zitten, maar die sleufgaten kan ik evt zelf maken.
liefst rvs.
liefst rvs.
-
FDD
Als ik de tittel mag geloven toch niet klaar.
Ik zag je vanochtend staan met pech, collega reed helaas, anders was ik wel gestopt of om je naar een benzinestation te slepen
Ik zag je vanochtend staan met pech, collega reed helaas, anders was ik wel gestopt of om je naar een benzinestation te slepen
-
OnlineLuco
FDD schreef: 10 okt 2025, 11:00 Als ik de tittel mag geloven toch niet klaar.
Maar staat weer thuis, zometeen even remleiding loshalen (tussen verdeler en handremmechanisme leiding lek)
-
OnlineLuco
De leiding tussen verdeler en knop voor handrem was gescheurd, stukje leidin van 4 cm, inmiddels de nieuwe leiding gemonteerd, dus zondag maar weer een stukje rijden als het fatsoenlijk weer is.