Gister had ik mijn auto precies een jaar! Echt een mijlpaal voor me, dit is mijn eerste auto die ik 1 jaar heb gehad

.
Mooiste is, ik ben nog steeds gelukkig met mijn auto. Ik heb echt een band met dat ding, hoe gek ook. Nooit echt gehad. We hebben al best wat meegemaakt in het afgelopen jaar, 33.000km.
Vandaag heb ik hem gewassen, voorzien van ATE Powerdiscs en Hawk HT-10 blokken (Thanks Reind!!), de velgen matzwart gespoten en een X-brace gemonteerd (wederom dank Reind!).
Remmen doen het goed, maar helaas is een stofseal los rechts en remt hij links voor harder dan rechts. Ook zijn mijn remslangen verdroogd dus deze week een setje Goodridge bestellen en het systeem opfrissen met Castrol SRF

.
Verder was het ritje van mijn sleutelplek met put naar huis erg aangenaam met die X-brace. Voelt merkbaar steviger aan en sturen gaat directer, ook rammelt mijn interieur minder. Voorzolang......
Kortom, het was een productief dagje en ben blij. Matzwarte wielen staan hem erg goed, ik heb hem een jaar, en ga hem de komende tijd vertroetelen met allerlei sexy stuff.
Ik zit ook na te denken over een andere schroefset aangezien mijn achterdemper lek is en de hele boel gewoon minder word. Ook aanstaande week banden halen en stoelen. Bussen bestellen voor rondom (alles powerflex), verstevigingsplaten voor het subframe, hopelijk schroefset, remslangen en olie en uitlijnen. Volgens mij moet het wel weer goedkomen met mijn cosmozwarte schatje

.
Ciao!