En ik doe gewoon maar watKnot schreef:OH.... ik doe het altijd omdat het zo lekker sportief klinkt

En ik doe gewoon maar watKnot schreef:OH.... ik doe het altijd omdat het zo lekker sportief klinkt
+1Mathieu schreef:En ik doe gewoon maar watKnot schreef:OH.... ik doe het altijd omdat het zo lekker sportief klinkt
Dit doe ik ook (te) vaak als ik wat extra wil afremmen op de motor, als je dan de koppeling op laat komen zoals je dat anders ook doet voelt het niet echt soepel. De koppeling iets langzamer op laten komen zorgt er voor dat het een stuk soepeler gaat, maar lijkt me juist voor de koppeling iets minder fijn.ik probeer het meestal op te vangen door mijn koppeling extra gedoseerd op te laten komen
Peter Kox betaald vast zijn eigen materiaal niet heheRobin schreef:Peter Kox zei ergens in 'n autovisie oid vorig jaar(?) dat tussengas/revmatching met de huidige goede remmen bij(sport)wagens niet meer hoeft, zijn betoog min of meer: Vol op de rem en zonder revmatching/tussengas je versnelling kiezen en weer doorplanken.
Maar je remweg kan er flink korter door worden. Hij moet voor nog steeds eerder blokkeren dan achter, anders gaat de kont om. Ik heb zo'n prop valve om mee te experimenteren. Standaard in mijn geval vrij onderbenut achter. Zal per auto en bouwjaar verschillen.Stock bias naar achteren verhogen is niet altijd wijs. Als je iets te laat remt en je stuurt nog wat remmend in dan heb je kans dat je auto erg onstabiel word.
Mwah in mijn geval: ja ABS regelt dat, maar je remweg wordt wel langer omdat je pedaaldruk gek gaat doen. In het nat komt de kont alsnog om en kan ABS dat niet regelen.ABS kan een shiftlock redelijk compenseren door remdruk terug te nemen, zodat je gewoon idd dat ding in zijn versnelling rammen kan en klaar. Dat kan ik met de M3 ook wel, het is niet zo dat je dan ineens van de baan af spint oid.
ik heb n iets breder gaspedaal, anders wil t niet.Ernst Jan Dekker schreef:Tijdens het remmen lukt mij niet omdat mijn pedalen niet goed staan, maar zo lang de mogelijkheid bestaat doe ik het!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 3 gasten