Ik zag vanochtend een e60 5 serie met de motorkap open de vluchtstrook staanRobin schreef:^^^^
LOL @onzin
edit: Daarom heb ik Jaguar(XJ) en Maserati(QP) er niet bij gezet.

Geintje hoorde ik van Hylke en Andre:Rico v Velzen schreef:Ik zag vanochtend een e60 5 serie met de motorkap open de vluchtstrook staanRobin schreef:^^^^
LOL @onzin
iDrive, nog een puntje hoor. Zeker in een volle 7-serie waar 'ie dan achterin ook nog zit. Topding.Dennis Cavallino schreef:In mijn tijd ook veel verschillende auto's gereden en ik heb niet één favoriet (ok, de Arnage misschien), maar in een aantal auto's zitten gadgets die me wel aanspreken.
Zoals de bediening van de rechter voorstoel op de middenconsole, a la de 7 serie. Best handig, hoef je niet meer uit te stappen.
extra leeslampjes achterin en laptopaansluiting.
Audi A6 en A8(L) zijn ook prima auto's. Nadeel vind ik echter de bediening met dat omslachtige systeem. Ik ben de enige ter wereld die de I-drive van BMW makkelijk vind waarschijnlijk. Maar ik vond het levensgevaarlijk om met 150 naast die joystick op die andere 4 knoppen te moeten spieken als ik iets wilde instellen. Echt niet handig/veilig.
Dagen van 15 uur kwamen vaker voor dan dagen van 8 uur, maar ik heb ook weleens gewerkt van 5 uur s'ochtends tot 3 uur 's nachts (weliswaar was t' mogelijk om tussendoor een tukkie te doen, maar toch) en de volgende ochtend gewoon weer om 6 uur voor de deur staan. Ik had er geen problemen mee, tikte lekker door dat soort dagen.
Robin schreef:Geintje hoorde ik van Hylke en Andre:Rico v Velzen schreef:Ik zag vanochtend een e60 5 serie met de motorkap open de vluchtstrook staanRobin schreef:^^^^
LOL @onzin
Drent rijdt in Duitsland en ziet een Duitser met een oude Mercedes aan de kant vd Autobahn. Hij stoppen. Was ist los? -Weiss nicht, zegt de Duitser. Zij onder motorkap kucken, Drent zegt: Ah ich seh es al, der Hitler ist kaput! Duitser: der WAS!?? Drent:Der Hitler! Duitser: Mann der Vergaser ist kaput! Drent: Das sag ich toch?
LOL
Hey, misschien wordt het verkeerd opgevat. Geen budget kan ik beter omschrijven als geen limiet aan het budget.Hansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die Hendrik;
Om een Phantom te kunnen onderhouden lijkt een budget me anders erg welkom. Liefst een heel groot.
Tijd geleden reed ik een R500, die was ook niet geheel rammelvrij dacht ik.Mark Nauta schreef:Al met al een enorme tegenvaller dus die R-klasse. het verklaarde voor mij wel waarom deze auto zo slecht verkoopt, en waarschijnlijk ook geen directe opvolger zal kennen.
Gebruikers op dit forum: S-RS en 5 gasten