Die remmen zijn standaard geleverd. Wij denken dat er iets mis gegaan is tijdens een schoonmaakbeurt vlak voor de test. Hij is ook op de testbank stuk gelopen. Ik ben al blij met 400pk. Idioot eigenlijk, met 450 voorgeschreven pk's. Volgende week gaan we het zien, mogelijk wordt de software ook nog aangepast op de racekats die geplaatst zijn.
Jos.
Zomaar een dagje.
- jos_br
-
TLRS
Re: Zomaar een dagje.
Komt dat niet door de extra quattro weerstand?
- jos_br
Nee, daar heb je tijdens meting geen last van. Je hebt eerst een "verliesmeting" waardoor verliezen verrekent worden.
Jos.
-
TLRS
Bepalen ze die aandrijfverliezen bij het uitrollen ofzo? Letten ze dan op de dynamische afrol omtrek van voor en achterbanden? Met veel power stel ik me zo voor dat de achterbanden meer belast worden en omtrek beïnvloed wordt. En dat weer extra frictie veroorzaakt in het quattro systeem. Zijn de rollen voor en achter aan elkaar gekoppeld? 
Dynamische wielstanden
Dynamische wielstanden
- jos_br
De aandrijfverliezen worden gemeten bij het uitrollen, dat klopt. De rollen zijn inderdaad aan elkaar gekoppeld zodat een weg nagebootst wordt. De banden zie je eigenlijk niet vervormen, maar je hebt wel een punt waar ik niet eerder over nagedacht heb!
Jos.
Jos.
-
TLRS
Tjonge, dat ik jouw technisch inbeeldingsvermogen kan uitdagen
Misschien dat een slowmo opname en wat markeringen op de banden iets zegt over wat er gebeurd tijdens een testrun. Aangenomen dat de velgen niet slippen in de banden met zulke vermogens.
Misschien dat een slowmo opname en wat markeringen op de banden iets zegt over wat er gebeurd tijdens een testrun. Aangenomen dat de velgen niet slippen in de banden met zulke vermogens.