E90 330i Road&Track
- timoty
- Berichten: 212
- Lid geworden op: 18 jun 2013, 09:34
- Auto: BMW E30 & E90
Re: E90 330i Road&Track
ST op de swift proberen?
- Nivek
- Berichten: 329
- Lid geworden op: 23 jul 2023, 13:14
- Auto: Rx7, Rx7, Caddy, LS400
Re: E90 330i Road&Track
Ik heb nog een oudere zonder ARC op mijn rx7. Ik vind de auto qua vering comfortabeler dan m'n LS400 op airlift performance potenHans44 schreef: 24 okt 2024, 19:52 Ik zou voor Intrax 1K2 met ARC gaan. Kost wat, maar dan heb je ook wat en dankzij ARC redelijk comfort.

-
OnlineAndry
- Berichten: 893
- Lid geworden op: 05 jul 2007, 17:02
- Auto: Evo 7 RS2/ E90 LCI / Kadett C
Re: E90 330i Road&Track
De algehele kwaliteit van de Öhlins R&T set is ook wel van een hoger nivo. Out of the box in de meeste gevallen meer dan prima en eventueel makkelijk te revalven. Deze zitten momenteel tot tevredenheid onder m'n Evo 7 maar gaan er weer onderuit als de andere schokdempers zijn geserviced.Cazzo46 schreef: 24 okt 2024, 14:32 Project heeft tijdje stil gelegen, maar is inmiddels redelijk gevorderd. Remmen zitten eronder, nog even de standaard dempers gemonteerd om proef te kunnen rijden en APK te doen.
Nu willen we de schroefset uitkiezen, we zitten te denken aan Bilstein B12/16, KW V3 of Ohlins.
Ohlins is wel de duurdere.
Wat zou jullie voorkeur hebben bij straatgebruik plus 5 trackdays per jaar?
-
- Berichten: 46
- Lid geworden op: 18 jul 2023, 16:23
- Auto: 993 4S
Re: E90 330i Road&Track
He Hans, ja Intrax is wel de beste optie denk ik, maar mijn zoon heeft een beperkt budget.
Plus het is een E90 he, geen Porsche
Plus het is een E90 he, geen Porsche
