Helaas niet zo snel als de bedoeling/mogelijk was, en dan kun je alsnog van je gas ook (wat je niet wilt met 140PKKnot schreef:Gaaf die video!
Alleen voor bergwerk stuift wel ff die 6pitter voorbij he

Bedoel je met semi's of op gewone straatbanden ? Een VLN rijder die naast zijn CSL ook met een 318iS op de Ring rijdt, reed ook rond de 9:30 minuut (met een gestripte auto). Vergeet niet dat het koppel maar 175NM is en da's niet gek veel op de Ring.... 8:40 op straatbanden lijkt mij lastig te realiseren.Dieseltourist schreef:Ah ik zie nu pas dat de e36 318is slechts 1190 kg weegt ipv 1290 dus dat scheelt nog ruim 6 sekonden
Theoretisch zou hiermee een btg8.40 -8.45 haalbaar moeten zijn onder gunstige omstandigheden (verkeer, weer, onderstel, banden en rijder)
...
Yep; je bent erg aktief bezig en heel erg betrokken bij het rijden. Je moet goed opletten, want een foutje maken is redelijk 'killing': je valt meteen dood met d eauto. Dus leuk (imo) ! Daarom denk ik er steeds meer over na om 'm echt verder op te bouwen en er naast te houden.Joy Jolliffe schreef:H...
De rijbeleving van een 318is is heel aardig. Juist dat toerenjagen maakt het blok leuk. ....
Ik rijd altijd met Sabelt Racer Duo: die is extra geschikt voor de 'wat grotere mens'Knot schreef:Wat voor kuipen gaan erin, heb je dat al uitgezocht (neem aan van wel)?
Sperdiff en rolkooi en dan heb je een erg mooi apparaat mijn inziens. Motorvermogen en remmen aanpakken kan dan altijd nog.
Hawk is een merk met goede remblokken in het assortiment. Hebben ook straat remblokken zoals deze: http://www.hawkperformance.com/performance/hps.phpJoy Jolliffe schreef:Wat moet ik me voorstellen bij Hawk remblokken ? Circuit-only ? Ik ken ze eigenlijk niet.
zolang het je maar tot stilstand brengtTommy schreef:Hawk Hp's zijn ideaal om je velgen zwart te poedercoaten.. je krijgt het niet meer eraf ook.. je skirts zijn dan ook weer netjes zwart met fade naar wit-grijs hoe verder je naar achter komt
Dacht dat ze nog erger waren met lak verbranden dan DS3000.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 9 gasten