Dit is de hele film:
http://www.75ts.com/video/e36-318is-Nur ... -ronde.wmv
Demping setting was nog de regen setting, dus dat deinen dat klopt. Heb dat laten staan omdat de (nieuwe) achterbanden
te stil zijn, wat niet veel vertrouwen geeft (geen voorwaarschuwing tav wanneer de auto komt). Zonder kuipstoel + gordels en geen helm op vind ik de snelheid die er nu in zat voldoende. Ben het opendak er aan het uithalen (vervangen door aluminium plaat), dan kan ik mijn helm weer op en kan er ook meer gas op.
Zonder aanpassingen qua motor denk ik dat 8:45 iets te hoog gegrepen zal blijken te zijn. Ik mik op +/- 8:55. Wordt welliswaar nog wat lichter als de auto gestript is, maar blijft qua PK/gewicht en vooral ook koppel/gewichtsverhouding beperkt. (jouw opel had denk ik iets meer dan 176NM koppel Know

)
Op Kesselchen enkel zonder verstoringen/oponthoud bij Bergwerk > 150 km/h (max 158

) mogelijk. Aanremmen voor Schwedenkreuz max 190 km/h, kortom: wat meer power en wat minder gewicht is waar wat aan gedaan zal moet worden. Wat niet wegneemt dat ik met veel plezier heb gereden, en daar gaat het tenslotte om !
De camera auto wordt bestuurd door iemand die heel netjes, lees: met respect, met de Touristenfahrten regels om gaat. Daarom duurt het bij Hohe-Acht - Pflanzgarten wat langer voor hij weer dichterbij komt. (met > 100PK meer en 130NM koppel meer is dat inlopen niet zo moeilijk

)