EVO 8 MR RS, Ecutek, 2.0l-16v turbo, 360 pk -> 180pk/l<<-- 155,5 PK per liter Very Happy Beat that

Noop. Schatting Mark Verhoeven. Andre als ex-eigenaar had het zelfs over rond de 380 maar dat is denk ik wat optimistisch.Tristan schreef:Heb je hem wel eens gemeten, Markk?
Ik hoor altijd van iedereen dat die Evo's zoveel pk's hebben, maar zie bijna nooit een uitdraai (ook niet op Extreme Machines). Niet dat ik twijfel, maar valt me gewoon op.
Dennis, de RS6 GAAT de vloer aanvegen met de M5.Dennis Schroyen schreef:@ MarcRS4
kom seg, hier lopen verkondigen dat een RS6 de vloer gaat aanvegen met M5 en dat de RS4 de meest vooruitstrevende motor heeft tov de M3...
Kom, je kan audi minded zijn maar die stellingen slaan op niets...
333pk uit 4.5 ltr V8 is een comfortblok, je bent een RS motor met een comfortblok aan het vergelijken... lachen...![]()
specifiek vermogen per liter, dat willen we zien... Dat en alleen dat bewijst waartoe een motorenbouwer in staat is. Turbo's op een blok pleuren kan iedereen...
BMW blokken opgeblazen? Waar haal je die informatie? De S54(M3 motor die jij V6 noemt) heeft idd een lagerschalen issue gehad in 2001 maar dat werd onmiddelijk gecountermeasured en is sinds juli van dat jaar opgelost. Schade die in de tussentijd ontstaan is werd gedekt door BMW AG.
Audi blokken ploffen natuurlijk nooit, turbo's draaien nooit in de soep en de diff's gaan minimaal 400000km mee...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten