Niet echt.. maar ding gaat wel "af" als je vanaf stapvoets vol op het gas gaat: 4 piepende banden en je wordt gelanceerd....GTRene schreef:mooi ding, dikke looks
kan je de V8 nog een beetje horen in het interieur of...
De Cayenne Turbo is er nog, staat te koop, is momenteel denk ik de meest lage KMstand Nederlandse 06/2005 Turbo aangeboden met maar 89K op de teller..indobesar schreef:GaaF ding zeg!
De Cayenne Turbo ingeruild? Kan je de verschillen beschrijven?
Dat geldt voornamelijk voor de W163 (>2005) en de eerste serie van de W164 (2006>2008) vanaf laat 2008 is de zgn MOPF (modelpflege, ofwel verbeterde versie) die de manco's van de voorganger niet meer zou moeten hebben en bovendien de iets zuinigere en stuk sterkere motor heeft. Daar heb ik heel bewust naar gezocht en omdat deze in NL vrijwel niet te vinden is, zeker niet als ML500, heb ik deze uit DE gehaald. Degelijkheid zal ik verder moeten afwachten ....Paskal schreef:Machtig apparaat![]()
Ben benieuwd hoe het met de bouwkwaliteit/degelijkheid zit want ik hoor nog wel eens wat horrorverhalen over de ML's. Nu maar hopen dat het bij dit model / jouw exemplaar wel goed voor elkaar is
Gebruikers op dit forum: 1234pk6, Google [Bot], TurboClouseau, Zed240 en 6 gasten