De Paus en Hielke hebben iig allebei de ruggegraat van een vaatdoekPeric schreef:HAHAHAHAHAHA DVH!!
Hielke lijkt zelfs een beetje op de paus.. LOL!!

De Paus en Hielke hebben iig allebei de ruggegraat van een vaatdoekPeric schreef:HAHAHAHAHAHA DVH!!
Onzin. Dat heet 'voortschrijdend inzicht'. Die benden bieden de beste "bang for the buck". Ik zou bijna gek zijn om ze niet te kopen. Het is dat ik niet weet hoe ik met facebook moet omgaan anders had ik het daar wel van de daken geschreeuwd.Luco schreef:De Paus en Hielke hebben iig allebei de ruggegraat van een vaatdoekPeric schreef:HAHAHAHAHAHA DVH!!
Nee toch? Het zingt alleen wat vervelend bij bepaalde snelheden.RVV schreef:Gecupt zelfs... toe maar weer, was dat niet levensgevaarlijk
Je bedoeld zeker " gangbang" for the buck........Hielke schreef:Onzin. Dat heet 'voortschrijdend inzicht'. Die benden bieden de beste "bang for the buck". Ik zou bijna gek zijn om ze niet te kopen. Het is dat ik niet weet hoe ik met facebook moet omgaan anders had ik het daar wel van de daken geschreeuwd.Luco schreef:De Paus en Hielke hebben iig allebei de ruggegraat van een vaatdoekPeric schreef:HAHAHAHAHAHA DVH!!
Zoals de observatie dat onze Cees van Thaise zuignapjes houdt.Jesper schreef:Inderdaad. Zo leren we ook nog iets nuttigs in dit topic!
Goed idee. Heb ik er wel voor over, en is een deel van de 595 beleving.hanske schreef:Na iedere track-day gewoon even onder de kraan vullen en controleren op lekkage, geen straaltje=safe.
Tja, dat vind ik dan weer te gemakkelijk want hoe weet jij nu precies hoe de website gerund wordt en hoe de besluitvorming tot stand komt.Ruben schreef:Mij ook te makkelijk. Pro actief is niet het eerste wat bij mij opkomt als ik kijk naar hoe de website wordt gerund en met dit soort situaties imo wordt omgegaan.
Ik vind het jammer, want ik gun DF en iedereen die erbij betrokken is het beste. Maar een aantal dingen worden niet opgepakt zoals je imo zou moeten doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast