Ruben schreef:Mij ook te makkelijk. Pro actief is niet het eerste wat bij mij opkomt als ik kijk naar hoe de website wordt gerund en met dit soort situaties imo wordt omgegaan.
Ik vind het jammer, want ik gun DF en iedereen die erbij betrokken is het beste. Maar een aantal dingen worden niet opgepakt zoals je imo zou moeten doen.
Tja, dat vind ik dan weer te gemakkelijk want hoe weet jij nu precies hoe de website gerund wordt en hoe de besluitvorming tot stand komt.
Wordt jij door Rico en Peter daar in betrokken?
Wanneer je bij de DF organisatie zou zitten dan is het iets anders maar nu is het denk ik ook een beetje gissen.
Verder heb ik het idee dat toen DF Commercieel ging er een aantal oud gedienden die al jaren op het forum zaten een beetje pissig waren dat ze er niet bij betrokken werden.
Die zagen al helemaal gebeuren dat Rico zijn zakken ging vullen met DF.
DF commercieel was nergens goed voor en alle ideeën werden bij voorbaat al de grond in geboord.
Dat banden verhaal was natuurlijk koren op de molen en het scheurtje in het profiel was het ideale wapen om heel dat banden verhaal om zeep te helpen en wat zal daar in de noordelijke provincies om gelachen zijn zeg.
Dat daar nu door Hielke zo luchtig en grappig mee om wordt gegaan vind ik triest.
Ben benieuwd wat het volgende initiatief is wat op voorhand in de grond geboord gaat worden.
Grtz,Hanz06