Moest net nog ff langs werk voor wat updates, 20 min binnen, met warme motor weer weg. Dacht er nog aan, mooi weertje voor een sprintje alleen is er nooit iemand als ik dat wil. Draai de N11 op, boek meteen een 406 coupe die verstandig de buitenbocht en rechterbaan neemt, stokbrodenmobiel... hop vol ervandoor, 3,4, 5 en uitrollen. Eerste stoplicht rem ik aan naast een audi a6 2.4, ging rollend op groen maar was toch geen partij geweest. Volgende stoplicht rem ik maar voor oranje, rechts naast me gaat door oranje/rood, caddy ofzo... sta ik links in mn uppie

rolt de 406 coupe ernaast, man van in de 40, totaal geen interesse in auto's, beetje muziek te luisteren/zappen ofzo. Gaat ie op groen, ik nog een soort semi vlot ervandoor, komt ineens een soort van openluchtfiltergeluid uit die 406 en gooit ie ook nog de neus ervoor.. WTF...

Ik meteen van mn semi vlot naar voluit stampen, kwam nog net ernaast maar hield niet over.
Dacht ik met een laffe stokbrodenmobiel te maken te hebben.. was het een opgeleukte 3.0 V6 24V... 8)