Jamaar, jamaar... dat komt door de testosteron.Aernoudt schreef:Vind het best wel een beetje simplistisch zeg maar...

Steven Nauta schreef:Ach sprinten, leuk toch voor een keertje. Stuk gaat het toch wel. Alleen m'n versnellingspook zit een beetje los, eens wat anders voor fiksen.
Laatste stukje A31 richting Franeker, het stuk waar ze niet controleren, lekker blaffen tussen die leaserts. Er zijn er maar weinig die boven de 2x 100 doorwillen trappen.
Anne v.d Ploeg schreef:als er iemand naast mij staat en speelt even met het gas dan trekt ik wel vol weg bij het stoplicht moet soms wel lachen zit er een jonge jonge naast me in een golf hij gas stationair met zoon dikke knal pijp en dan gaat het licht op groen en knal ik ook weg en soms haal ik hem nog in ook en dan hun gezicht zien
Rico v Velzen schreef:Anne v.d Ploeg schreef:als er iemand naast mij staat en speelt even met het gas dan trekt ik wel vol weg bij het stoplicht moet soms wel lachen zit er een jonge jonge naast me in een golf hij gas stationair met zoon dikke knal pijp en dan gaat het licht op groen en knal ik ook weg en soms haal ik hem nog in ook en dan hun gezicht zien
Ventje van negen achter het stuur met zoontje van 3 ofzo ?
Lekker handig ook echt, nu weet je zeker dat ze er binnenkort 's-avonds staan.thomas_r schreef:Voor 'stoplichtsprintjes' is de N11 toch wel favoriet. Als het moet blablabla fapfap.
Valt te regelen hoor, maar spontan is leuker.thomas_r schreef:Lees dat Knot ook regelmatig op de N11 rijdt, lijkt me leuk om je een keer tegen te komen; 328i is op papier vergelijkbaar...
Lezen onze blauwe vrienden hier mee? Zal een beetje op mn woorden letten.steve smith schreef:Lekker handig ook echt, nu weet je zeker dat ze er binnekort 's-avonds staan. Boeit me op zich geen reet ware het niet dat mijn woon-werk route daar langs loopt en er daar nogal veel valse meldingen op de DSI zijn......thomas_r schreef:Voor 'stoplichtsprintjes' is de N11 toch wel favoriet. Als het moet blablabla fapfap.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 6 gasten