Wat dat betreft is het jammer dat er nooit een Giulia SW is gekomen.Simpele reden: ik heb de ruimte nodig.

Wat dat betreft is het jammer dat er nooit een Giulia SW is gekomen.Simpele reden: ik heb de ruimte nodig.
Kijk eens op MP wat je voor een gebruikte Giulia of Stelvio betalen moet. Persoonlijk valt het mij nog af. Het is best een populaire occasion maar het aanbod is niet heel groot..
Amensitechris schreef: 15 jan 2021, 19:55Wat dat betreft is het jammer dat er nooit een Giulia SW is gekomen.Simpele reden: ik heb de ruimte nodig..
Dat moet dan een Q versie zijn geweest? De 2.0T klinkt op zich wel leuk, maar heel spectaculair is het niet.Shakes schreef: 15 jan 2021, 19:19 Prachtig! Vanmiddag een witte gespot die de vaart er aardig in had. Geluid is heerlijk!
1600 kilo is minder dan een 1 serie denk ik?
En toch zou ik alsnog voor de Stelvio zijn gegaan. Voor werk ben ik veel in Italië en de extra bodemvrijheid vind ik toch wel heel erg prettig daar en heb je zo nu en dan ook gewoon echt nodig.sitechris schreef: 15 jan 2021, 19:55Wat dat betreft is het jammer dat er nooit een Giulia SW is gekomen.Simpele reden: ik heb de ruimte nodig..
Dat verbaast mij ook altijd weer. Gisteren 400km gereden en slechts 1 Stelvio gezien. Voor de eigenaren wel des te leuker, gezien je ze niet op elke straathoek tegenkomt.EvdP schreef: 15 jan 2021, 22:20 Jammer dat je ze zo weinig in het echt zet, ik vind het een mooie verschijning.
Shakes schreef: 15 jan 2021, 19:19 Prachtig! Vanmiddag een witte gespot die de vaart er aardig in had. Geluid is heerlijk!
1600 kilo is minder dan een 1 serie denk ik?
+1. Met zwarte velgen en deze kleur van de auto krijgt de auto denk ik niet de uitstraling die je wilt...Arstey schreef: 27 jan 2021, 07:45 Ik vind hem juist mooi op de zilveren velgen!
Ben sowieso geen fan van zwarte wielen, vind zilvergrijs veel meer klasse uitstralen...
Design van de wielen gaat ook een stuk wegvallen in het zwart denk ik.
Ruim is die zeker. Ik denk dat een Giulia station ongeveer net zo ruim zou zijn geweest in de lengte, maar het voorstel met de Stelvio is dat je veel ruimte in de hoogte erbij krijgt. Het is een best forse auto inderdaad.Niels schreef: 01 feb 2021, 12:59 Ik vind het wel een alternatief voor de Gulia “station” op termijn, of lijkt ie ruimer dan dat ie is? Ben benieuwd hoe die blijft bevallen.
Ik ben 1.88m. Een vriend van mij (1.76m) vond het inderdaad prima zitten. Het hielp niet dat ik uit de Mercedes AMG stoelen kwam met fantastische dijbeensupport. Datzelfde gevoel heb ik nu gelukkig weer. Ook zijn de wangen ietsjes opgevuld (minimaal), maar wel precies genoeg om je vast te zetten in je stoel.Kadett schreef: 15 mar 2021, 14:35 Nice!! Hoe lang ben je dat je de stoelen hebt laten verlengen. Iemand van mijn lengte (1.77) zal niet perse wat tekort komen in die stoelen of wel?
Dat blijft bijzonder inderdaad. De sportstoelen in de Giulia en Stelvio zijn trouwens hemels. Die hebben ook een uitschuifbare dijbeen support.sitechris schreef: 15 mar 2021, 19:27 Slimme actie om de stoelzittingen te verlengen, die zijn in de Alfa's idd aan de iets krappe kant. Knap dat je het aan het leer verder niet ziet.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], nielsdf en 4 gasten