@Kadett
Misano blauw vond ik prachtig toen die uitkwam. Nu vind ik de kleur wat kinderachtig. Het is te hard of iets dergelijks. Kan er de vinger niet opleggen, maar echt mooi vind ik het niet mer
@Sitechris
Zo staat er exact 1 bij de dealer te koop waar ik hem ophaalde. Erg mooie combinatie, al wordt de auto er niet ranker van door de meegespoten bumpers.
@Mrton
Ik zal het compliment doorgeven
Na paar dagen is de conclusie:
+ Wat een motor!
+ Wat een versnellingsbak (waanzinnig snel in D-stand, heerlijk soepel en rustig in A-stand
+ Wat een ruimte
+ Wat een looks
+ Wat een grandioos onderstel. Zo scherp, zo precies. Maar niet oncomfortabel op de lange stukken)
+ Drempels. Pakt ze qua demping echt prachtig.
~ Infotainment. Het is zeker niet slecht, maar er zit niet heel veel meer op dan op de Mercedes. Ziet er verder wel prima uit.
~ Stoelen. Het feit dat ze niet bij de minpunten staan zegt wel wat. Zo slecht zijn ze niet, maar het is gewoon niet denderend. Komt nog wel een aanpassing waarschijnlijk
~ Veiligheidssystemen. Doen hun werk, maar ik ontdek de toegevoegde waarde niet.
~ Interieur. Het is heel goed, gecombineerd met af en toe, echt heel matig. Zitten wat plastics in B-stijlen, onderkant deur, die ik voor dit geld gewoon ondermaats vindt. Echter is het gebruikte hout en leer weer van topkwaliteit
~ Audio. Ondanks 10 speakers niet overtuigd qua dynamiek en power. Subwoofer erg afwezig. Mercedes was dan ook belachelijk goed, dus misschien even wennen.
- Tja.... ? Echt heel slecht is de auto nergens, op misschien de plastics van de B-stijlen af.
- Ok, verbruik blijft wennen....
Volgende week dinsdag worden de raamlijsten zwart gewrapt. Velgen zwart spuiten moet ik nog even zien. Het is lastig dat ik geen reserveset heb, dus wat te doen? Kan de auto thuis niet kwijt op blokken en bij mijn velgenmannetje ook niet.
Anyway, wat foto's: