Ik zit er dus regelmatig in en vind het niks.Hielke schreef:Dashboard Giulietta is kunst. 100% beleving. Lijkt op niks wat er eerder al was. Alleen Italianen kunnen dat.

Ik zit er dus regelmatig in en vind het niks.Hielke schreef:Dashboard Giulietta is kunst. 100% beleving. Lijkt op niks wat er eerder al was. Alleen Italianen kunnen dat.
Mwa, dat vind ik dus reuze meevallen. Ik vind de Giulietta gewoon goed in elkaar zitten, beter dan een Astra bijvoorbeeld. Ok, de Golf zit wat beter in elkaar, maar vergeet niet dat ook bij de Golf alleen de bovenkant van zacht materiaal is en dat daaronder ook alles keihard plastic is. Maar bij de Giulietta krijg je er wel een prachtig uitziend dashboard voor terug, dat ook qua ergonomie gewoon prima in elkaar zit.Wouter81 schreef:Ik zit er dus regelmatig in en vind het niks.Hielke schreef:Dashboard Giulietta is kunst. 100% beleving. Lijkt op niks wat er eerder al was. Alleen Italianen kunnen dat.Matige materialen ook, als ik met mijn zachte Italiaans-kleine handjes eroverheen wrijf.
Fernando schreef:Macboy schreef: Als ik nu aan gisteren terugdenk denk ik alleen maar aan de Golf GTD. Wie had dit verwacht ? Behalve Bart Kasteel misschien.
18 oktober 22:17Fernando schreef:Hands down dat het de GTD wordt....
PS. Op Wordfeud zei ik het al veeeeel eerder..... lol
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten