Ik zit er dus regelmatig in en vind het niks.Hielke schreef:Dashboard Giulietta is kunst. 100% beleving. Lijkt op niks wat er eerder al was. Alleen Italianen kunnen dat.
Mijn nieuwe leasebak: Polo Bluemotion 3 cilinder
-
Wouter81
- Berichten: 9540
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
- Locatie: Curaçao
Re: Mijn nieuwe leasebak: Polo Bluemotion 3 cilinder
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Mijn nieuwe leasebak: Polo Bluemotion 3 cilinder
Nou, die Giulietta heeft hij bekeken en die beviel hem niet. Kan zo zijn, hij zat er geloof ik niet lekker in of zo en hij vond 'm ook niet lekker rijden (hij had toen de Golf GTI nog bij zich als vergelijkingsmateriaal).
Maar wat ik niet zo goed begrijp is dat een volleerd interieurfapper als Macboy de Citroën DS4 niet eens in overweging neemt.



Maar wat ik niet zo goed begrijp is dat een volleerd interieurfapper als Macboy de Citroën DS4 niet eens in overweging neemt.
- Mark 320iS
- Berichten: 2912
- Lid geworden op: 25 okt 2008, 14:23
Re: Mijn nieuwe leasebak: Polo Bluemotion 3 cilinder
Mwa, dat vind ik dus reuze meevallen. Ik vind de Giulietta gewoon goed in elkaar zitten, beter dan een Astra bijvoorbeeld. Ok, de Golf zit wat beter in elkaar, maar vergeet niet dat ook bij de Golf alleen de bovenkant van zacht materiaal is en dat daaronder ook alles keihard plastic is. Maar bij de Giulietta krijg je er wel een prachtig uitziend dashboard voor terug, dat ook qua ergonomie gewoon prima in elkaar zit.Wouter81 schreef:Ik zit er dus regelmatig in en vind het niks.Hielke schreef:Dashboard Giulietta is kunst. 100% beleving. Lijkt op niks wat er eerder al was. Alleen Italianen kunnen dat.Matige materialen ook, als ik met mijn zachte Italiaans-kleine handjes eroverheen wrijf.
Wat betreft de DS4, dat dashboard ziet er eveneens prachtig uit, maar ook daar (net als alle auto's in die klasse 1 serie incluis) veel hard plastic.
-
Rupie
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: Mijn nieuwe leasebak: Polo Bluemotion 3 cilinder
Ik vond de beleving van de Alfa niks. Niet echt specifiek een bepaald onderdeel, gewoon de auto in zijn geheel.
@Duifjes: respectievelijk de fiets, de Lotus en het openbaar vervoer.
@Duifjes: respectievelijk de fiets, de Lotus en het openbaar vervoer.
-
indobesar
- Berichten: 9986
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Re: Mijn nieuwe leasebak: Polo Bluemotion 3 cilinder
Wat is het probleem van hard plastic? Je hebt liever softtoch? omdat je tijdens het rijden je andere hand op het dashboard kan leggen?
Een Audi A8 '03 heeft ook geen echt hout, maar plastic met een geplastificeerd laagje...Who gives a f*ck?!
Zolang het dashboard cq. interieur er goed uitziet, niet uit elkaar valt en niet kraakt tijdens het rijden is het prima...
Je TV afstandbediening is gemaakt van hard plastic en heb je vaker in de hand dan de bovenkant van je dashboard... Daar ga je ook niet over mierenneuken...
Een Audi A8 '03 heeft ook geen echt hout, maar plastic met een geplastificeerd laagje...Who gives a f*ck?!
Zolang het dashboard cq. interieur er goed uitziet, niet uit elkaar valt en niet kraakt tijdens het rijden is het prima...
Je TV afstandbediening is gemaakt van hard plastic en heb je vaker in de hand dan de bovenkant van je dashboard... Daar ga je ook niet over mierenneuken...
- Tim N
- Berichten: 7753
- Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Mijn nieuwe leasebak: Polo Bluemotion 3 cilinder
Leuke reacties heren. Zoals JP zegt is de keuze niet gemaakt maar heeft de GTD wel dik van de Polo GTI gewonnen en dat niet vanuit zakelijk financieel oogpunt (de Polo is immers goedkoper) maar vanuit gevoel. Dat is een verrassende conclusie vond ik zelf. De GTD is dus een groot kanshebber.
Om even wat zaken uit te leggen: eigenlijk heb ik een jaarcontract maar van de leasemij kan ik per 1 januari wel wat anders leasen zonder verdere kosten. Maar de leasemaatschappij waar ik nu zit is sterk gerelateerd aan VAG producten. Andere merken kan ook maar is dan veel duurder. Wil ik dus een ander merk leasen moet ik wachten tot mei 2012 en eigenlijk heb ik daar als autoliefhebber weinig zin in.
Als ik dan VAG moet vergelijken met Alfa of Citroen dan wint VAG onder normale omstandigheden al dik, laat staan als ik 1 januari al kan rijden in een GTD of moet wachten tot mei 2012 voor een Alfa of Citroen. Dus zo simpel is het eigenlijk allemaal. Daarnaast is de Guiletta in mijn ogen echt een grote tegenvaller. Het exterieur is mooi (niet prachtig !) en het interieur is subliem maar op alle andere vlakken loopt de Alfa 10 jaar achter op VAG vind ik. Perry weet het nog goed en verwoordt het ook goed. Heb ergens in die test mijn mening al gegeven.
Dat betekent dat alleen één merk nog een verschil kan maken en dat is BMW. Daar heb ik immers altijd een zwak voor gehad. Maar het nadeel bij BMW is dat ik altijd heb gezegd - en dat vind ik nog steeds - dat ik alleen een BMW overweeg als deze een dikke uitvoering heeft. BMW rijden om het BMW rijden hoeft voor mij niet. Een GTD biedt mij overall zoveel plezier dat het een dikke BMW moet gaan worden om dat te evenaren gelet op het veel duurdere plaatje. Een 116d is voor mij gewoon ruk. Een 118d (2 maand geleden nog een weekend gehad) wordt het ook echt niet. Het wordt pas interessant bij een 120dA met M-pakket. Maar eigenlijk begint het bij een 3-serie pas echt interessant te worden. Een 330d wordt ik namelijk wél warm van. Maar het configureren van een M-pakket is nog niet mogelijk bij BMW. Thijs heeft me enorm geholpen de afgelopen 2 weken maar zonder dat M-pakket wordt ik niet warm genoeg van de 1-serie om de GTD terzijde te schuiven. Dat is ook apart toch en zegt hoeveel indruk de GTD op mij heeft gemaakt. Natuurlijk zal een rit in de 120d mij misschien net die laatste push kunnen geven, maar zo denk ik er nu over. Ik moet dus nog nog weken wachten voordat ik duidelijkheid heb over een 120d met M-pakket terwijl ik per 1 januari al iets leuks kan rijden. De 120d gaat ook snel richting de 50k dus het zal ook allemaal flink duurder zijn.
Daar komt ook nog eens bij dat ik - hoe ongeloofwaardig ook - serieus overweeg een Z4 erbij te nemen binnen enige tijd en dat biedt mij zoveel meer rijplezier dat het dagelijks ook nog eens in een BMW rijden ik niet (meer) noodzakelijk acht. Als ik het plaatje dan een beetje optel is de keuze voor de GTD volgens mij een hele logische nietwaar ? Zeker voor iemand die al hele positieve ervaringen met een Golf GTI heeft gehad.
Hopelijk is mijn gedachtegang nu wat meer te volgen voor de meesten.
Om even wat zaken uit te leggen: eigenlijk heb ik een jaarcontract maar van de leasemij kan ik per 1 januari wel wat anders leasen zonder verdere kosten. Maar de leasemaatschappij waar ik nu zit is sterk gerelateerd aan VAG producten. Andere merken kan ook maar is dan veel duurder. Wil ik dus een ander merk leasen moet ik wachten tot mei 2012 en eigenlijk heb ik daar als autoliefhebber weinig zin in.
Als ik dan VAG moet vergelijken met Alfa of Citroen dan wint VAG onder normale omstandigheden al dik, laat staan als ik 1 januari al kan rijden in een GTD of moet wachten tot mei 2012 voor een Alfa of Citroen. Dus zo simpel is het eigenlijk allemaal. Daarnaast is de Guiletta in mijn ogen echt een grote tegenvaller. Het exterieur is mooi (niet prachtig !) en het interieur is subliem maar op alle andere vlakken loopt de Alfa 10 jaar achter op VAG vind ik. Perry weet het nog goed en verwoordt het ook goed. Heb ergens in die test mijn mening al gegeven.
Dat betekent dat alleen één merk nog een verschil kan maken en dat is BMW. Daar heb ik immers altijd een zwak voor gehad. Maar het nadeel bij BMW is dat ik altijd heb gezegd - en dat vind ik nog steeds - dat ik alleen een BMW overweeg als deze een dikke uitvoering heeft. BMW rijden om het BMW rijden hoeft voor mij niet. Een GTD biedt mij overall zoveel plezier dat het een dikke BMW moet gaan worden om dat te evenaren gelet op het veel duurdere plaatje. Een 116d is voor mij gewoon ruk. Een 118d (2 maand geleden nog een weekend gehad) wordt het ook echt niet. Het wordt pas interessant bij een 120dA met M-pakket. Maar eigenlijk begint het bij een 3-serie pas echt interessant te worden. Een 330d wordt ik namelijk wél warm van. Maar het configureren van een M-pakket is nog niet mogelijk bij BMW. Thijs heeft me enorm geholpen de afgelopen 2 weken maar zonder dat M-pakket wordt ik niet warm genoeg van de 1-serie om de GTD terzijde te schuiven. Dat is ook apart toch en zegt hoeveel indruk de GTD op mij heeft gemaakt. Natuurlijk zal een rit in de 120d mij misschien net die laatste push kunnen geven, maar zo denk ik er nu over. Ik moet dus nog nog weken wachten voordat ik duidelijkheid heb over een 120d met M-pakket terwijl ik per 1 januari al iets leuks kan rijden. De 120d gaat ook snel richting de 50k dus het zal ook allemaal flink duurder zijn.
Daar komt ook nog eens bij dat ik - hoe ongeloofwaardig ook - serieus overweeg een Z4 erbij te nemen binnen enige tijd en dat biedt mij zoveel meer rijplezier dat het dagelijks ook nog eens in een BMW rijden ik niet (meer) noodzakelijk acht. Als ik het plaatje dan een beetje optel is de keuze voor de GTD volgens mij een hele logische nietwaar ? Zeker voor iemand die al hele positieve ervaringen met een Golf GTI heeft gehad.
Hopelijk is mijn gedachtegang nu wat meer te volgen voor de meesten.
-
OnlineRichardt.
- Berichten: 6817
- Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
- Locatie: Emmen e.o.
Re: Mijn nieuwe leasebak: Polo Bluemotion 3 cilinder
Tja, volkomen duidelijk eigenlijk wel.
Ik redeneer zelf ook ongeveer op die manier. Liever een dik aangeklede en goed gemotoriseerde auto dan een kale auto van een klasse hoger en/of ander merk.
Ik denk dat de GTD ook gewoon meer dan prima is voor woon/werk verkeer, lekkere actieradius ten opzichte van de Polo. Dan voor ernaast een Z4 oid. en er blijft niet veel meer te wensen over nee
Ik redeneer zelf ook ongeveer op die manier. Liever een dik aangeklede en goed gemotoriseerde auto dan een kale auto van een klasse hoger en/of ander merk.
Ik denk dat de GTD ook gewoon meer dan prima is voor woon/werk verkeer, lekkere actieradius ten opzichte van de Polo. Dan voor ernaast een Z4 oid. en er blijft niet veel meer te wensen over nee
-
KoenM
- Berichten: 1839
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 14:58
- Locatie: Amsterdam
Re: Mijn nieuwe leasebak: Polo Bluemotion 3 cilinder
En een 320d coupe?
Dan rijdt je voor 50k een redelijk dikke tegenwoordig gezien hij er bijna uit gaat..
Of heb je geen zin om zo lang in een 'oud' model te rijden?
Dan rijdt je voor 50k een redelijk dikke tegenwoordig gezien hij er bijna uit gaat..
Of heb je geen zin om zo lang in een 'oud' model te rijden?
-
Tom
- Berichten: 22514
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Mijn nieuwe leasebak: Polo Bluemotion 3 cilinder
Ik ben afgelopen twee dagen met Ilija weggeweest.. en ik geef weinig om VAG (mis emotie, muv GTI..).
Dus goed voorbereid en nog even de brochures en prijslijsten gehaald van de 3er en nieuwe 1er...
Maar kan z'n keuze voor de GTD wel begrijpen zolang er een leuke auto naast komt.
(maar zou zelf voor de Polo GTI gaan.. meer emotie, benzinemotor en goedkoper..)
Dus goed voorbereid en nog even de brochures en prijslijsten gehaald van de 3er en nieuwe 1er...
Maar kan z'n keuze voor de GTD wel begrijpen zolang er een leuke auto naast komt.
(maar zou zelf voor de Polo GTI gaan.. meer emotie, benzinemotor en goedkoper..)
-
Marc R
- Berichten: 6859
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
- Locatie: Black Hole
Re: Mijn nieuwe leasebak: Polo Bluemotion 3 cilinder
Die Polo hebben wij besteld....hoorde van de dealer (na het tekenen
) dat er enorm veel vraag naar de Polo Gti is.
Als je nu besteld (en geen pre order die je omzet in een definitieve bestelling) dan moet je minimaal 5 maanden wachten.
Heb overigens ook nog gekeken naar import vanuit duitsland en engeland maar daar is op de polo geen winst te behalen,vanuit Dld komt ie nieuw zelfs nog duurder dan hier in Ned. (can you believe this??)
Als je nu besteld (en geen pre order die je omzet in een definitieve bestelling) dan moet je minimaal 5 maanden wachten.
Heb overigens ook nog gekeken naar import vanuit duitsland en engeland maar daar is op de polo geen winst te behalen,vanuit Dld komt ie nieuw zelfs nog duurder dan hier in Ned. (can you believe this??)
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Mijn nieuwe leasebak: Polo Bluemotion 3 cilinder
Ja dat roep ik al een tijd. Pon heeft de Polo GTI bizar goedkoop in de markt gezet. De goedkoopste auto naar verhouding die in NL te koop is. Letterlijk enige auto gelijk geprijsd als in Duitsland.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Mijn nieuwe leasebak: Polo Bluemotion 3 cilinder
Met een Z4 als funauto ernaast zal een 1 serie helemaal niet boeien. Dus GTD is prima.
- duifjes.com
- Berichten: 8490
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: Fryslan
Re: Mijn nieuwe leasebak: Polo Bluemotion 3 cilinder
Ik kan je nog steeds niet volgen.......maar die Z4.... "echt is voor mij auto" idd

- JP
- Berichten: 35281
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: Mijn nieuwe leasebak: Polo Bluemotion 3 cilinder
Zolang je naast de leaser maar een BMW zet, dan kom je op DF overal mee weg...

- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Mijn nieuwe leasebak: Polo Bluemotion 3 cilinder
Ik werd gisteren op de A1 nog voorbijgeblazen door een GTD. Toch wel een dik ding. Maar eerlijk is eerlijk, ik vond de GTI 35 die ik later zag mooier. Dat dan weer wel.
Allemaal in Apeldoorn trouwens. Geen wonder dat die Macboy daar wat inspiratie uit weet te halen
Allemaal in Apeldoorn trouwens. Geen wonder dat die Macboy daar wat inspiratie uit weet te halen
- Kasteel
- Berichten: 5476
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
Re: Mijn nieuwe leasebak: Polo Bluemotion 3 cilinder
Fernando schreef:Macboy schreef: Als ik nu aan gisteren terugdenk denk ik alleen maar aan de Golf GTD. Wie had dit verwacht ? Behalve Bart Kasteel misschien.
18 oktober 22:17Fernando schreef:Hands down dat het de GTD wordt....
PS. Op Wordfeud zei ik het al veeeeel eerder..... lol
Maar ik kan de keuze echt 300% volkomen begrijpen, zou ook mijn keuze zijn. Voordelen van de Polo zijn beperkt en de auto wordt voor 95% ingezet op het gebied waar de Polo nadeling uit komt en 5% ingezet op waar de Polo beter is.
Het argument dat de Golf 13 in dozijn is doet me niet zo veel, vind de Golf die leuk aangekleed/uitgevoerd is nog steeds een fraaie/nette verschijning. De kans dat er na deze Golf voor mij weer een Golf komt is groot
- Reind
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33
Re: Mijn nieuwe leasebak: Polo Bluemotion 3 cilinder
Heerlijk topic om te lezen. En Macboy, je krijg het aardig voor elkaar om VAG producten dusdanig te promoten dat veel BMW mensen beginnen te twijfelen. Zo ook ik.
Bij mij is de situatie iets anders maar ik ben ook opzoek naar een nieuwe zakelijke daily. Ik ga hem alleen niet leasen maar koop hem zelf en ga voor KM vergoeding. Bij mij zijn de kanshebbers de 1 serie, 3 serie en nu dus ook de GTD. Budget is tussen de 20 en 30 K. Het word dus een 2 - 4 jaar oude diesel met max 100.000km. Maximaal 1,5 in rijden en dan weer een nieuwere. Is volgens mij de goedkoopste manier wanneer je mega veel KM's rijd en toch een dikke bak wil.
In eerste instantie wou ik een 1 serie (120d of 123d). Die rijden helemaal gewelig, zijn lichter dan de 3 serie (scheelt weer 30tientjes in de maand) en ook een stuk zuiniger dan een 3 met 6 cilinders. MAAR, ding is erg klein en die 3 is veeeel mooier.
De 3 moet minimaal een 330d zijn of 325d gechipt. En dan de PFL met m-pakket of de FL zonder. MAAR, dingen zijn zwaar, niet heel zuinig, duur in onderhoud etc.
En sinds ik hier meelees ook effe gecheckt wat een GTD uit 2009 in DLD kost. Valt me erg mee en begin deze ook te overwegen. Hij heeft waarschijnlijk net die extra ruimte die de 1 serie niet heeft, is veel lichter dan de 3 en lichter dan de 1. En is veeeeeel mooier dan de 1.
Ik ben wel bang dat ik het BMW gevoel ga missen als ik een GTD zou kopen. Maar aan de andere kant is het voor een 1 of max 1,5.
Ik ben weer helemaal in de war.
Bij mij is de situatie iets anders maar ik ben ook opzoek naar een nieuwe zakelijke daily. Ik ga hem alleen niet leasen maar koop hem zelf en ga voor KM vergoeding. Bij mij zijn de kanshebbers de 1 serie, 3 serie en nu dus ook de GTD. Budget is tussen de 20 en 30 K. Het word dus een 2 - 4 jaar oude diesel met max 100.000km. Maximaal 1,5 in rijden en dan weer een nieuwere. Is volgens mij de goedkoopste manier wanneer je mega veel KM's rijd en toch een dikke bak wil.
In eerste instantie wou ik een 1 serie (120d of 123d). Die rijden helemaal gewelig, zijn lichter dan de 3 serie (scheelt weer 30tientjes in de maand) en ook een stuk zuiniger dan een 3 met 6 cilinders. MAAR, ding is erg klein en die 3 is veeeel mooier.
De 3 moet minimaal een 330d zijn of 325d gechipt. En dan de PFL met m-pakket of de FL zonder. MAAR, dingen zijn zwaar, niet heel zuinig, duur in onderhoud etc.
En sinds ik hier meelees ook effe gecheckt wat een GTD uit 2009 in DLD kost. Valt me erg mee en begin deze ook te overwegen. Hij heeft waarschijnlijk net die extra ruimte die de 1 serie niet heeft, is veel lichter dan de 3 en lichter dan de 1. En is veeeeeel mooier dan de 1.
Ik ben wel bang dat ik het BMW gevoel ga missen als ik een GTD zou kopen. Maar aan de andere kant is het voor een 1 of max 1,5.
Ik ben weer helemaal in de war.
-
Wouter81
- Berichten: 9540
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
- Locatie: Curaçao
Re: Mijn nieuwe leasebak: Polo Bluemotion 3 cilinder
Doe maar gewoon zo'n GTD Reind. BMW is leuk (vind het ook super hoor) maar uiteindelijk gewoon te duur voor wat je krijgt. 1-Serie is niet mooi en te klein en een beetje goed uitgeruste en vlotte 3 serie is veel te duur. En hoe belangrijk is die RWD als daily km-vreter? Zo'n Golf GTD (ik heb dus het benzinebroertje) zit super inelkaar geschroefd en rijdt gewoon heel erg goed.
Zeker met DSG lijkt het me geweldig. Moet eerlijk bekennen (heb een handbak) dat ik soms ook wel eens een DSG zou willen. Flipperen lijkt me leuk maar ik heb ook m'n rustige saaie kilometers en dan is een automaat ook wel relaxt.
Zeker met DSG lijkt het me geweldig. Moet eerlijk bekennen (heb een handbak) dat ik soms ook wel eens een DSG zou willen. Flipperen lijkt me leuk maar ik heb ook m'n rustige saaie kilometers en dan is een automaat ook wel relaxt.
-
Onlinesitechris
- Berichten: 5072
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
- Locatie: http://www.driveaholic.nl
Re: Mijn nieuwe leasebak: Polo Bluemotion 3 cilinder
Prima aankoop zo'n GTD. Topauto! Veel plezier ermee!
- Martijn_bmw
- Berichten: 29151
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: Mijn nieuwe leasebak: Polo Bluemotion 3 cilinder
haha Reind kan me best voorstellen!
ik heb ook zwaar getwijfeld om een GTI te kopen ipv de 318i die het uiteindelijk geworden is
die golfjes zijn gewoon heerlijke auto's! ooit heb ik eens een paar uur in een V R32 mogen sturen en dat vergeet ik echt nooit meer
als die een beetje in prijs willen dalen kan dat nog wel eens de volgende auto voor me worden 
ik heb ook zwaar getwijfeld om een GTI te kopen ipv de 318i die het uiteindelijk geworden is
die golfjes zijn gewoon heerlijke auto's! ooit heb ik eens een paar uur in een V R32 mogen sturen en dat vergeet ik echt nooit meer
- Reind
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33
Re: Mijn nieuwe leasebak: Polo Bluemotion 3 cilinder
@Wouter Mijn 330d staat (als het regent) minstens drie keer per dag dwars. Ook is de balans gewoon heerlijk met FR uitlijning. Elke X als ik me uitleef met een GTD ga ik me "hoogswaarschijnlijk" storen al FWD. En de specs van een 120d zijn al beter dan die van de GTD. Laat staan een 123d. Ik ben nu 280pk gewend dus wil niet teveel inleveren. Een gechipte 1 zal daar beter bij in de buurt komen als de GTD. Ik heb 1 koter dus de echte ruimte heb ik nog niet nodig.
Wat een gedoe he allemaal
Zit net weer een uurtje op Mobile rond te kijken en neig nu dus weer meer naar de 1 serie. Maar hij komt er alleen met M pakket. Dan is hij nog te haggelen en eigenlijk best mooi. Daarnaast zijn de specs gewoon super. Licht, zuinig en goed chipable. Voor 22K heb je een dikke 120d uit 08 met M pakket met 70K op de stoep staan. En voor 25K een 123d.
Die golfjes vallen toch iets duurder uit omdat ze allemaal van 2010 zijn en heb je voor 24K excl BPM.
Maargoed voor 25K heb je ook een dikke 325/330d met m - pakket uit 06/07.
Moeilijk.
Voor de rest zijn de specificaties van de Bimmers toch wel een stuk
Wat een gedoe he allemaal
Zit net weer een uurtje op Mobile rond te kijken en neig nu dus weer meer naar de 1 serie. Maar hij komt er alleen met M pakket. Dan is hij nog te haggelen en eigenlijk best mooi. Daarnaast zijn de specs gewoon super. Licht, zuinig en goed chipable. Voor 22K heb je een dikke 120d uit 08 met M pakket met 70K op de stoep staan. En voor 25K een 123d.
Die golfjes vallen toch iets duurder uit omdat ze allemaal van 2010 zijn en heb je voor 24K excl BPM.
Maargoed voor 25K heb je ook een dikke 325/330d met m - pakket uit 06/07.
Moeilijk.
Voor de rest zijn de specificaties van de Bimmers toch wel een stuk
- Teunis
- Berichten: 231
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 16:32
- Locatie: Nijmegen/Boxtel
Re: Mijn nieuwe leasebak: Polo Bluemotion 3 cilinder
Ik heb er ondertussen 70k opzitten in een GTD, heerlijke auto, daar niet van, maar het scherpe wat jij nu omschrijft, kan ik helaas niet zo onderschrijven. Mijne staat dan ook op 17", wellicht dat dat wat verklaart. Verbruik ook erg netjes! Ik kom niet verder dan 1 op 16,5 op boordcomputer...
Motor is idd prima, maar ik ben dan weer blij dat het een handbak is
Succes met bestellen
Reind: een GTD op 17" is dus niet zo scherp als hierboven geschetst wordt en heeft zeker geen losse kont. Omdat mn banden pas op waren, omgeschakeld naar pirelli's, maar ook daarop ligt ie meer onderstuurd dan neutraal, laat staan los in de kont. Dat ga je dus zeker missen...
Motor is idd prima, maar ik ben dan weer blij dat het een handbak is
Succes met bestellen
Reind: een GTD op 17" is dus niet zo scherp als hierboven geschetst wordt en heeft zeker geen losse kont. Omdat mn banden pas op waren, omgeschakeld naar pirelli's, maar ook daarop ligt ie meer onderstuurd dan neutraal, laat staan los in de kont. Dat ga je dus zeker missen...
- Teunis
- Berichten: 231
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 16:32
- Locatie: Nijmegen/Boxtel
