[img:206:326]http://pic14.picturetrail.com/VOL524/17 ... 444596.jpg[/img]
M3 CSL E90/E92
-
Steven N.
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
Dat bedoelde ik ook al met mijn eerdere post. Zoals Rico al zegt, 200 kilo is bijna niet te halen. Zoals jij die e36 m3 van jou aan aanpakt Bert, hoeveel kilo haal je daar bijvoorbeeld uit. Wat hou je dan over. Dat kan je gewoon niet als nieuw verkopen, BMW al helemaal niet.Bert ///M3 schreef:Hoe betrouwbaar acht je zo'n bericht ook eigenlijk.
Als een wildvreemde opeens beweert dat er een E90 M3 CSL komt dan denk ik ook kwam gister sinterklaas tegen samen met de kerstman en de paashaas.
3 jaar geleden beweerde Hans Stuck zelfs dat er een M6 CSL kwam, nooit gezien.
Wens is de vader der gedachte oid.
Om meer mensen in een fun-BMW te krijgen, zullen ze eerder een 1-serie CSL moeten gaan creëren in plaats van een 150k 3-serie. Wat Andre al wist te melden.
-
Robin
- Berichten: 56287
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
-
Wouter81
- Berichten: 9534
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
- Locatie: Curaçao
-
Martijn
- Berichten: 787
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:59
Als je zo goed weet wat je wil en in die racehoek en BMW dealer genoeg connecties hebt zeg ik voor de zoveelste keer: wat let je?Andre schreef:Wanneer krijgen wij eens wat leuks voor rond 60k van bmw.
Men pakt een 3 deurs hatch 130i of coupe met 3.0 atmo basis is ca. 1350kg. Zet op de 3.0 motor m3 trottle bodies met een airbox 310 a 320pk easy. Carbon dak 2 lichtgewicht stoelen brede spatborden en paar mooie M wielen. Gaan we onder de 1300kg en heb je voor ons liefhebbers ook wat leuks wat misschien nog enigzinds te betalen is. Een 135i zeggen jullie dan. Nee zeg ik dan A turbo die bij extreem gebruik oververhitting problemen hebben B zo n formaat auto 1560kg is een aanfluiting en komt zijn rijgenot absoluut niet ten goede.
De auto die jij zoekt gaat er gewoon niet komen out-of-the-box en al zeker niet voor 60k (je huidige 130i met alle mods gaat ook al een stuk die kant op)
Dus (ver)bouw gewoon een 1 tot wat je wil of wacht tot je huidige uit de garantie is en doe het dan met de 3drs. Waarom zouden alleen rijders van andere merken ver gaan in technische aanpassingen?
En waarom niet "gewoon" een S54 in een 1? Er rijden genoeg auto's rond met dat blok (zelfs E30's) en opbouwen van het spul is toch ook part of the fun?
Lijkt me iig een stuk bevredigender dan dat eeuwige gedram om een auto voor een zeer zeer kleine doelgroep die er toch niet gaat komen.
- Bert ///M3
- Berichten: 9429
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Meer als 100 KG krijg je wel van zo'n M3 af. Maar dan word het gewoon ook meteen heel erg duur, heel veel aluminium & carbon fiber onderdelen. Maar daarbij hangt her er nogal om met hoeveel veiligheidsregeltjes je van doen hebt.
Plus dat een hoop zaken zoals onderstel tegenwoordig ook al van aluminium gemaakt zijn dus dan word je winst relatief veel minder.
Alles is mogelijk als je maar geld hebt. Maar moet je even nagaan wat er met de verkoopprijs van zo'n auto gebeurd. M3 CSL voor de verkoopprijs van een Porsche GT2. Daar stapt toch geen hond in. Dat kan je ala Ferrari misschien wel maken, maar zo goed als niemand betaald ineens 2 keer zo veel voor een met CF opgepimpte BMW.
Plus dat een hoop zaken zoals onderstel tegenwoordig ook al van aluminium gemaakt zijn dus dan word je winst relatief veel minder.
Alles is mogelijk als je maar geld hebt. Maar moet je even nagaan wat er met de verkoopprijs van zo'n auto gebeurd. M3 CSL voor de verkoopprijs van een Porsche GT2. Daar stapt toch geen hond in. Dat kan je ala Ferrari misschien wel maken, maar zo goed als niemand betaald ineens 2 keer zo veel voor een met CF opgepimpte BMW.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Hey nu je het zegt.............neeRico v Velzen schreef:Zeg René, hij leek toevallig toch niet hier op hé![]()
[img:206:326]http://pic14.picturetrail.com/VOL524/17 ... 444596.jpg[/img]
Die jongeman heet Scheider van achternaam en hij heeft het van een betrouwbare bron die tot nu toe betrouwbaar was...maarja zoals al gezegd 200kilo is erg veel, het kan maar dan wordt het erg duur, maarja de nwe M3 is ook al duur en er zullen altijd een paar mensen zijn die wel zoiets kopen...
Die man verkoopt ook nieuwe BMW(vanuit Bonn) en zei dat ik bij hem moest komen scheelde veel geld
we zien wel wat komt
- Hendrik Kinderman
- Berichten: 1504
- Lid geworden op: 27 okt 2006, 20:30
- Locatie: Enschede
-
Steven N.
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
Dan zou ik beginnen met die Swift uit je avatar te halenHendrik Kinderman schreef:Ik wil over een 7(?) jaren bij BMW werken, denk ik...
eerst maar eens me vwo afmaken, en dan 5 jaar studeren
en daarnaa.....
Het zal vast zo gaan als bij de e46 CSL. De wagen wordt zonder airco, xenos enzovoorts geleverd. Zo wordt de wagen enorm licht verkocht als basis. Leuk voor de cijfers, maar omdat vele kopers dergelijke opties er toch weer op willen zal het verschil deels worden opgeheven.
Dus meer dan 100kg zal mogelijk zijn, maar zal praktisch nooit zo worden geleverd. Mijns inziens.
- Hendrik Kinderman
- Berichten: 1504
- Lid geworden op: 27 okt 2006, 20:30
- Locatie: Enschede
- Bert ///M3
- Berichten: 9429
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 14 gasten
