
[img:206:326]http://pic14.picturetrail.com/VOL524/17 ... 444596.jpg[/img]
Dat bedoelde ik ook al met mijn eerdere post. Zoals Rico al zegt, 200 kilo is bijna niet te halen. Zoals jij die e36 m3 van jou aan aanpakt Bert, hoeveel kilo haal je daar bijvoorbeeld uit. Wat hou je dan over. Dat kan je gewoon niet als nieuw verkopen, BMW al helemaal niet.Bert ///M3 schreef:Hoe betrouwbaar acht je zo'n bericht ook eigenlijk.
Als een wildvreemde opeens beweert dat er een E90 M3 CSL komt dan denk ik ook kwam gister sinterklaas tegen samen met de kerstman en de paashaas.
3 jaar geleden beweerde Hans Stuck zelfs dat er een M6 CSL kwam, nooit gezien.
Wens is de vader der gedachte oid.
Als je zo goed weet wat je wil en in die racehoek en BMW dealer genoeg connecties hebt zeg ik voor de zoveelste keer: wat let je?Andre schreef:Wanneer krijgen wij eens wat leuks voor rond 60k van bmw.
Men pakt een 3 deurs hatch 130i of coupe met 3.0 atmo basis is ca. 1350kg. Zet op de 3.0 motor m3 trottle bodies met een airbox 310 a 320pk easy. Carbon dak 2 lichtgewicht stoelen brede spatborden en paar mooie M wielen. Gaan we onder de 1300kg en heb je voor ons liefhebbers ook wat leuks wat misschien nog enigzinds te betalen is. Een 135i zeggen jullie dan. Nee zeg ik dan A turbo die bij extreem gebruik oververhitting problemen hebben B zo n formaat auto 1560kg is een aanfluiting en komt zijn rijgenot absoluut niet ten goede.
Hey nu je het zegt.............neeRico v Velzen schreef:Zeg René, hij leek toevallig toch niet hier op hé![]()
[img:206:326]http://pic14.picturetrail.com/VOL524/17 ... 444596.jpg[/img]
Dan zou ik beginnen met die Swift uit je avatar te halenHendrik Kinderman schreef:Ik wil over een 7(?) jaren bij BMW werken, denk ik...
eerst maar eens me vwo afmaken, en dan 5 jaar studeren
en daarnaa.....
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten