Had je wind mee en de rest wind tegen:?:luco hornsveld schreef:Hielke schreef:Ik zal alvast even een lijstje met de gereden rondetijden plaatsen:
1 2.47,3
2.........
3.........
4.........
5.........
6........
7........
spa 30-03 de verhalen
- Downforce Hans
- Berichten: 12615
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: spa 30-03 de verhalen
-
Luco
Re: spa 30-03 de verhalen
Ik ga mezelf niet meer verdedigen
Laten we het erop houden dat de beste stuurlui aan wal staan
Laten we het erop houden dat de beste stuurlui aan wal staan
- Downforce Hans
- Berichten: 12615
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: spa 30-03 de verhalen
Laat je niet zo opnaaien joh.luco hornsveld schreef:Ik ga mezelf niet meer verdedigen
Laten we het erop houden dat de beste stuurlui aan wal staan
Dit kan je verwachten als je zo`n racert koopt en je gaat dan op spa rijden.
Iedereen gaat je timen en kijken wat de verschillen zijn met anderen.
Tijden noemen is altijd gevaarlijk want anderen timen je ook.
De eerste race zullen we zien hoe het gaat.
Ik heb begrepen dat het erg gezellig was gisteren en daar gaat het om.(das het altijd wanneer ik er niet bij ben
Grtz,Hanz06
- Downforce Hans
- Berichten: 12615
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: spa 30-03 de verhalen
Nee, maar ik zit in het donker dus misschien dat het daar door komt.....
- Downforce Hans
- Berichten: 12615
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: spa 30-03 de verhalen
ben mijn kinderen op bed aan het leggen 
-
Metchu
- Berichten: 15240
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
- Locatie: Niet ver van Zandvoort
Re: spa 30-03 de verhalen
houdt wijselijk z'n mond.... 
-
Luco
Re: spa 30-03 de verhalen
Jij bent helemaal een viezerik, je voordoen als tarzanMetchu schreef:houdt wijselijk z'n mond....
- Peter Tunissen
- Berichten: 8389
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
Re: spa 30-03 de verhalen
Ik ben wel benieuwd naar Elmar zijn tijden.
Zat in een 130i met een zieke bijrijder toen hij even langs vloog en voor Pouhon twee Koopman auto's en een derde auto die ik alweer vergeten ben in één subtiele beweging inhaalde. Net wel of net niet met twee wielen door het gras?
Qua tijden weet ik alleen zeker dat op het eind van de dag Francesco Pastorelli met twee vingers in de neus 2.56.25 reed in een 130i (met mij ernaast) en ik daarna met Mark Nauta ernaast met veel pijn en moeite 2.58.69. Volgens mij heeft die andere 130i in racespec 2.50 gereden met Francesco achter het stuur, dus we oefenen en prutsen nog maar even door voordat het wat is.
Zat in een 130i met een zieke bijrijder toen hij even langs vloog en voor Pouhon twee Koopman auto's en een derde auto die ik alweer vergeten ben in één subtiele beweging inhaalde. Net wel of net niet met twee wielen door het gras?
Qua tijden weet ik alleen zeker dat op het eind van de dag Francesco Pastorelli met twee vingers in de neus 2.56.25 reed in een 130i (met mij ernaast) en ik daarna met Mark Nauta ernaast met veel pijn en moeite 2.58.69. Volgens mij heeft die andere 130i in racespec 2.50 gereden met Francesco achter het stuur, dus we oefenen en prutsen nog maar even door voordat het wat is.
-
Luco
Re: spa 30-03 de verhalen
Nog even een uitgebreider verslagje.
Zondagochtend om 10.30 afgesproken met een aantal teamleden omdat de communicatie bij de vorige test te wensen overliet.
Op zandvoort kwam die het circuit niet eens rond
Nieuw setje gekocht en dat moest nog ff ingebouwd worden, maar dat viel tegen, weerstandjes weer net anders enzo.
Dus pas rond half vier richting spa met het hele spul.
Waren er rond zevenen en de pitsboxen waren nog niet vrijgegeven, dus even een half uurtje wachten en toen konden we de box in, alles uitgepakt en in een dorp nog wat wezen eten en weer terug want om 10 uur gaat het hek dicht. Nog ff geouwehoerd en naar bed.
Sochtend er weer vroeg uit om de auto een laatste check te geven en om half tien waren we klaar. Langzame sessie sochtends mocht ik niet meerijden
, wel jammer want dan kan je rustig het circuit leren kennen.
Dus om 10 uur de baan op en na een halve ronde sloeg de seat al in noodloop
niet warm genoeg en dan slaat de beveiliging van de auto in noodloop, dus naar binnen, resetten en weer ff warm laten lopen.
De baan weer op en even rustig aan de baan verkennen en langzaamaan de baan verkennen, ik werd niet echt vrolijk van de tijden, daar moet ik echt minder op gaan letten, het frustreerd alleen maar. Kon met veel pijn en moeite onder de 3.00 komen. Regelmatig wel code rood, maar goed alles voor de veiligheid dus vond het wel goed geregeld.
Toen Erwin een paar rondjes meegenomen want die kent het circuit al en toen ging het al beter. Nadat we terug waren zei die wel dat er weinig bite was met remmen. Dat lag dus aan mij want ik trapte gewoon te zacht, je moet ruim 40 bar trappen voordat die blokkeert en ik zat maar net boven de 20.
Dus weer de baan op en bij een paar bochten eens zo laat en zo hard mogelijk trappen om te kijken wat mogelijk was, toen dus een half uurtje achter elkaar gereden met Ben in de auto en toen kwamen er betere tijden uit, sommige bochten full attack als er geen verkeer was om te kijken wat mogelijk was, nou vierwieldriftend/glijdend is best leuk in sommige bochten.
Daarna weer alleen de baan uit en uiteindelijk redelijk stabiele rondetijden kunnen zetten voorzover mogelijk was met het verkeer. Al met al een prima dag en de complimenten aan de goede organisatie

Ow ja de communicatie is nu perfect, zelfs heel spa kunnen we communiceren met deze set

Zondagochtend om 10.30 afgesproken met een aantal teamleden omdat de communicatie bij de vorige test te wensen overliet.
Op zandvoort kwam die het circuit niet eens rond
Nieuw setje gekocht en dat moest nog ff ingebouwd worden, maar dat viel tegen, weerstandjes weer net anders enzo.
Dus pas rond half vier richting spa met het hele spul.
Waren er rond zevenen en de pitsboxen waren nog niet vrijgegeven, dus even een half uurtje wachten en toen konden we de box in, alles uitgepakt en in een dorp nog wat wezen eten en weer terug want om 10 uur gaat het hek dicht. Nog ff geouwehoerd en naar bed.
Sochtend er weer vroeg uit om de auto een laatste check te geven en om half tien waren we klaar. Langzame sessie sochtends mocht ik niet meerijden
Dus om 10 uur de baan op en na een halve ronde sloeg de seat al in noodloop
De baan weer op en even rustig aan de baan verkennen en langzaamaan de baan verkennen, ik werd niet echt vrolijk van de tijden, daar moet ik echt minder op gaan letten, het frustreerd alleen maar. Kon met veel pijn en moeite onder de 3.00 komen. Regelmatig wel code rood, maar goed alles voor de veiligheid dus vond het wel goed geregeld.
Toen Erwin een paar rondjes meegenomen want die kent het circuit al en toen ging het al beter. Nadat we terug waren zei die wel dat er weinig bite was met remmen. Dat lag dus aan mij want ik trapte gewoon te zacht, je moet ruim 40 bar trappen voordat die blokkeert en ik zat maar net boven de 20.
Dus weer de baan op en bij een paar bochten eens zo laat en zo hard mogelijk trappen om te kijken wat mogelijk was, toen dus een half uurtje achter elkaar gereden met Ben in de auto en toen kwamen er betere tijden uit, sommige bochten full attack als er geen verkeer was om te kijken wat mogelijk was, nou vierwieldriftend/glijdend is best leuk in sommige bochten.
Daarna weer alleen de baan uit en uiteindelijk redelijk stabiele rondetijden kunnen zetten voorzover mogelijk was met het verkeer. Al met al een prima dag en de complimenten aan de goede organisatie
Ow ja de communicatie is nu perfect, zelfs heel spa kunnen we communiceren met deze set
-
Aernoudt
- Berichten: 3957
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
- Locatie: fwd sucks
Re: spa 30-03 de verhalen
Was erg lekker rijden
Ben benieuwd naar de foto's en filmpjes 
-
Luco
Re: spa 30-03 de verhalen
Ow ja, helemaal vergeten, bij ons stond ook nog een wat oudere man in de pitbox met een hele mooie ferrari (waarde tussen de 800.000 en 1.200.000 eurotjes)
Hij reed er echt niet zachtjes mee.
Respect voor zon man

Hij reed er echt niet zachtjes mee.
Respect voor zon man
- Downforce Hans
- Berichten: 12615
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: spa 30-03 de verhalen
Was Frits ondanks het gezeur toch op spa
: 
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: spa 30-03 de verhalen
Downforce Hans schreef:Was Frits ondanks het gezeur toch op spa:
- Hielke
- Berichten: 11650
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: spa 30-03 de verhalen
Hij moest er even uit 8)
- Peter-Paul
- Berichten: 941
- Lid geworden op: 31 mar 2007, 10:40
- Locatie: Rosmalen
Re: spa 30-03 de verhalen
Vandaag wel een Kroymans Aston op spa.:Rico schreef:Downforce Hans schreef:Was Frits ondanks het gezeur toch op spa:
- Aad
- Berichten: 761
- Lid geworden op: 06 sep 2007, 13:02
Re: spa 30-03 de verhalen
Jij kan onderhand ook wel een geit gaan kopenElmar schreef:Luco, geef jij Aad maar lekker een hand, in deze periode een investering doen welke zeer onverstandig is en dan nog bij lange na niet aan de tijden komen die echte mannen met gelijkwaardig spul rijden. "Slechts" 6 seconde langzamer dan die ander DSC Seat. :banaan: :banaan: :banaan: :banaan:
-
Luco
Re: spa 30-03 de verhalen
Peter-Paul Haars schreef:Vandaag wel een Kroymans Aston op spa.:Rico schreef:Downforce Hans schreef:Was Frits ondanks het gezeur toch op spa:
Is dit geen Aston van Gravity racing?
- Downforce Dennis
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 03 mar 2006, 01:38
- Locatie: Zolder(B)
Re: spa 30-03 de verhalen
Francesco reed idd 2.50 en Jitse 2.54...
- Elmar
- Berichten: 4519
- Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:30
Re: spa 30-03 de verhalen
Mijn beste tijd was 2.55.0.
- Aad
- Berichten: 761
- Lid geworden op: 06 sep 2007, 13:02
Re: spa 30-03 de verhalen
Mijn beste tijd was aan de bar na afloop 
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 14 gasten
