Had je wind mee en de rest wind tegen:?:luco hornsveld schreef:Hielke schreef:Ik zal alvast even een lijstje met de gereden rondetijden plaatsen:
1 2.47,3
2.........
3.........
4.........
5.........
6........
7........

Had je wind mee en de rest wind tegen:?:luco hornsveld schreef:Hielke schreef:Ik zal alvast even een lijstje met de gereden rondetijden plaatsen:
1 2.47,3
2.........
3.........
4.........
5.........
6........
7........
Laat je niet zo opnaaien joh.luco hornsveld schreef:Ik ga mezelf niet meer verdedigen
Laten we het erop houden dat de beste stuurlui aan wal staan
Jij bent helemaal een viezerik, je voordoen als tarzanMetchu schreef:houdt wijselijk z'n mond....
Downforce Hans schreef:Was Frits ondanks het gezeur toch op spa:
Vandaag wel een Kroymans Aston op spa.:Rico schreef:Downforce Hans schreef:Was Frits ondanks het gezeur toch op spa:
Jij kan onderhand ook wel een geit gaan kopenElmar schreef:Luco, geef jij Aad maar lekker een hand, in deze periode een investering doen welke zeer onverstandig is en dan nog bij lange na niet aan de tijden komen die echte mannen met gelijkwaardig spul rijden. "Slechts" 6 seconde langzamer dan die ander DSC Seat. :banaan: :banaan: :banaan: :banaan:
Peter-Paul Haars schreef:Vandaag wel een Kroymans Aston op spa.:Rico schreef:Downforce Hans schreef:Was Frits ondanks het gezeur toch op spa:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast