Nog even een uitgebreider verslagje.
Zondagochtend om 10.30 afgesproken met een aantal teamleden omdat de communicatie bij de vorige test te wensen overliet.
Op zandvoort kwam die het circuit niet eens rond
Nieuw setje gekocht en dat moest nog ff ingebouwd worden, maar dat viel tegen, weerstandjes weer net anders enzo.
Dus pas rond half vier richting spa met het hele spul.
Waren er rond zevenen en de pitsboxen waren nog niet vrijgegeven, dus even een half uurtje wachten en toen konden we de box in, alles uitgepakt en in een dorp nog wat wezen eten en weer terug want om 10 uur gaat het hek dicht. Nog ff geouwehoerd en naar bed.
Sochtend er weer vroeg uit om de auto een laatste check te geven en om half tien waren we klaar. Langzame sessie sochtends mocht ik niet meerijden

, wel jammer want dan kan je rustig het circuit leren kennen.
Dus om 10 uur de baan op en na een halve ronde sloeg de seat al in noodloop

niet warm genoeg en dan slaat de beveiliging van de auto in noodloop, dus naar binnen, resetten en weer ff warm laten lopen.
De baan weer op en even rustig aan de baan verkennen en langzaamaan de baan verkennen, ik werd niet echt vrolijk van de tijden, daar moet ik echt minder op gaan letten, het frustreerd alleen maar. Kon met veel pijn en moeite onder de 3.00 komen. Regelmatig wel code rood, maar goed alles voor de veiligheid dus vond het wel goed geregeld.
Toen Erwin een paar rondjes meegenomen want die kent het circuit al en toen ging het al beter. Nadat we terug waren zei die wel dat er weinig bite was met remmen. Dat lag dus aan mij want ik trapte gewoon te zacht, je moet ruim 40 bar trappen voordat die blokkeert en ik zat maar net boven de 20.
Dus weer de baan op en bij een paar bochten eens zo laat en zo hard mogelijk trappen om te kijken wat mogelijk was, toen dus een half uurtje achter elkaar gereden met Ben in de auto en toen kwamen er betere tijden uit, sommige bochten full attack als er geen verkeer was om te kijken wat mogelijk was, nou vierwieldriftend/glijdend is best leuk in sommige bochten.
Daarna weer alleen de baan uit en uiteindelijk redelijk stabiele rondetijden kunnen zetten voorzover mogelijk was met het verkeer. Al met al een prima dag en de complimenten aan de goede organisatie
Ow ja de communicatie is nu perfect, zelfs heel spa kunnen we communiceren met deze set