FreudeamFahren schreef:Zojuist rond 14h gespot op de N408 richting Nieuwegein. Opvallend waren niet alleen de stickers op de koets maar ook de grijns achter het stuur

FreudeamFahren schreef:Zojuist rond 14h gespot op de N408 richting Nieuwegein. Opvallend waren niet alleen de stickers op de koets maar ook de grijns achter het stuur
OK, dan heb ik je inderdaad gemist/niet gezien; jammer. In Doesburg zie ik af en toe wel eens een rode 911, dus dat zal jij dan zijn (er rijden niet zo veel rood rode 911's rondFreudeamFahren schreef:Zie avatar. Ik kwam uit de richting Houten. Je zult mij niet gezien hebben, maar misschien wel eens in Doesburg
Klopt; nu komt fase 2Petrolhead Tom schreef:Dit is toch die auto waar vorig jaar al zoveel werk in is gaan zitten?
Nee, de 58 was de Gen 3, de 69 is de Gen 4Walter schreef:
Dit is dus dezelfde auto als de '58'? Dus nu ook geheel nieuw in de lak?
Ik ben nog steeds heel benieuwd naar hoe die aanpassingen een 'zwabberauto' transformeren in een driftmachine.
Walter schreef:Onderweg iets gemist zeker. Zal de leeftijd zijn.Pingus schreef:Nee, de 58 was de Gen 3, de 69 is de Gen 4
Denk dat z'n boot gezonken isRobertdj schreef:Dacht dat je gestopt was met auto's?
Leuk om te zien dat je doorgaat met dit project!
Hielke schreef:
Denk dat z'n boot gezonken is
Gebruikers op dit forum: 1234pk6, TurboClouseau, Zed240 en 6 gasten