http://www.autoblog.nl/nieuws/audi-spor ... werk-59064" onclick="window.open(this.href);return false;
+1,Knot schreef:Brute auto!
Sorry, beetje domme reactie al je het mij vraagt.ErikS schreef:Die reacties...... allemaal hielkes, blegh!
Ze lullen allemaal dom alsof het project mislukt is. (Hielke doet dat toch ook altijd als er 1 dingetje niet lukt?!)Downforce Hans schreef:Sorry, beetje domme reactie al je het mij vraagt.ErikS schreef:Die reacties...... allemaal hielkes, blegh!
Als er een opmerking richting mij geplaatst word sta je wel altijd vooraan ehh?!En dan zijn er nog weer mensen die over 'klager Hielke' (die overigens 'n punt had) zelf gaan klagen. Beetje iets met splinter en balk? Zoiets zal Hans bedoelen denk ik.
Ja, het jammere van internet.... Als die informatie over de versn.bak erbij stond was iedereen lyrisch geweest.Roy RS schreef:geeft dat nou wat ze er op autoblog van vinden, het gros heeft óf geen rijbewijs óf nog nooit meer als 67 pk bereden...allemaal autovisie wijsheden daarzo.
Echt een prachtig project met véél oog voor detail/ mooie spulletjes...
Zat ik idd ook naar te kijken.GTRene schreef:wat een monster, maar het lijkt of de bak mooier op elkaar afgestemd kan worden?
nu valt ie telkens ver terug in toeren ofzo en moet dan de turbo weer opbouwen en dan wooop komt ie weer inzetten ofzoiets, of de turbo is te groot![]()
Gebruikers op dit forum: Mark 320iS en 15 gasten