Vandaag alle bussen & lagers uit het subrame geperst, subframe voor & achter verstevigd, motorruimte ontdaan van alle overtollige beugels en steuntjes

ik zal zsm wat foto's posten van het begin van de laskooi.
Gr.
Ton
Petrolhead Tom schreef:Subscribed!
Heey Niels,Niels schreef:Ja das weer geen half werk
Frank280zx schreef:VA-Motorsport kooi zie ikAd zei al dat ie ook met e36's bezig was !! Ad blijft kwaliteit !
mijn kooi is er ook een met knaf keuring.. let wel op dat je met die schakelpook veel meer druk op de synchros zet. CAE Shifters maakt een mooi ( beter ) alternatief. waarbij je slag ook nog korter is
Al die shifters zijn weer op 1 of andere manier afgekeken van de poken die BMW in de M3 E30 DTM gebruikte.Frank280zx schreef:VA-Motorsport kooi zie ikAd zei al dat ie ook met e36's bezig was !! Ad blijft kwaliteit !
mijn kooi is er ook een met knaf keuring.. let wel op dat je met die schakelpook veel meer druk op de synchros zet. CAE Shifters maakt een mooi ( beter ) alternatief. waarbij je slag ook nog korter is
Bert ///M3 schreef:Al die shifters zijn weer op 1 of andere manier afgekeken van de poken die BMW in de M3 E30 DTM gebruikte.Frank280zx schreef:VA-Motorsport kooi zie ikAd zei al dat ie ook met e36's bezig was !! Ad blijft kwaliteit !
Ik heb er 1 van Koopman in zitten dat werkt een beetje volgens hetzelfde principe. Slag zou je in principe aan kunnen passen door de pook te verstellen. AKG en Bimmerworld zijn weer degenen die in de USA het meeste verkocht worden.
Bert ///M3 schreef:Al die shifters zijn weer op 1 of andere manier afgekeken van de poken die BMW in de M3 E30 DTM gebruikte.Frank280zx schreef:VA-Motorsport kooi zie ikAd zei al dat ie ook met e36's bezig was !! Ad blijft kwaliteit !
Ik heb er 1 van Koopman in zitten dat werkt een beetje volgens hetzelfde principe. Slag zou je in principe aan kunnen passen door de pook te verstellen. AKG en Bimmerworld zijn weer degenen die in de USA het meeste verkocht worden.
Bert de dag dat ik jou ik nieuws kan brengenBert ///M3 schreef:Al die shifters zijn weer op 1 of andere manier afgekeken van de poken die BMW in de M3 E30 DTM gebruikte.Frank280zx schreef:VA-Motorsport kooi zie ikAd zei al dat ie ook met e36's bezig was !! Ad blijft kwaliteit !
Ik heb een vrij simpel AST setje van bas roos , met iets ander veren etc. ik heb hetzelfde probleem gehad als jou, maar ik moet toegeven dat ik niet veel baat bij 28 keer ingaande slag en uitgaande slag los verstellen.TonM3 schreef:
Wat voor coilovers gebruik jij op de E36?? Je leest zoveel positieve & negatieve berichten op alle forums...
Tsja voor nu werkt mijn AST setje prima, het probleem is dat je niet een dag verschillende setjes kan proberen. Maar Tom, zo zie je... Er is geen eenduidig antwoord.Andre schreef:Als je zo mooie versnellingspook hebt en dan AST dempers eronder zet dan klopt er iets niet.
Geef aub wat meer uit. Ik rij met JRZ. Je zult zien dat je nog meer van je auto gaat genieten.
Onze e36 328i met jrz ging echt super op circuit.
Ok ik ben blijkbaar wel een stap verder..zo simpel werkt het niet! power is niet het antwoord op sneller willen, maar hoe het op straat komt en hoe je de bocht om gaat. kijk naar Tristan die met minder power toch echt harder gaat!Jeroen K. schreef:zal ik nog meer confusing zaaienik rij met bilstein B16 en eigenlijk erg tevreden mee, heb hem gewoon op zijn hardst gezet en gaan. werkt prima en heb geen zin/tijd/geld om daar dingen aan te gaan wijzigen wat minimaal oplevert, kan je beter aan jezelf werken en desnoods meer power er in als je sneller wilt
was ook meer als grap bedoeld... alhoewel met 190 pk die standaard uit een 325i komt kan je natuurlijk erg weinig snelheid creeëren... dus voor mij geld wel dat er meer vermogen in magFrank280zx schreef: Ok ik ben blijkbaar wel een stap verder..zo simpel werkt het niet! power is niet het antwoord op sneller willen, maar hoe het op straat komt en hoe je de bocht om gaat.
Gebruikers op dit forum: Bombadil, Fedmas, Mark 320iS, maurizio en 10 gasten