*Belt DELA*Ahmed schreef:Ik denk meer aan.....

*Belt DELA*Ahmed schreef:Ik denk meer aan.....
Vorige week kwam er een langs. Ik heb er even in gezeten. Ze blijven bijzonder.Richard430 schreef:
De 6,3-liter V8 stuurt in de Black Series 517 pk naar de achterwielen, maar Väth heeft een ander getal voor ogen. De tuner schroeft onder andere een supercharger op de Duitse coupé om het vermogen op te krikken naar 756 pk. Met een koppel van 800 Nm moet het gevaarte snelheden van 350 km/h kunnen halen. Een sprintje naar de 100 km/h is in 3,6 seconden al achter de rug. Naast de supercharger monteert Väth een aangepast uitlaatsysteem, die ongetwijfeld een diepe brom zal uitbriezen.
Het apparaat kan naar wens 20 tot 65 mm dichter boven het asfalt worden gelegd. Voor een setje opvallend schoeisel zorgen de 20-inch velgen, waar achter rode remschijven pronken
Ik had het berichtje niet gezien.Martin van der Zwaard schreef:Ar, ik weet nog een mooie en goede te koop voor je.
Zwart, zwart leer.
1992 bouwjaar en iets over de 200k gelopen.
Laatste beurten bij Victoria in Rotterdam gehad.
Nu de NSX eruit gaat is er wellicht plek voor een mooie 500E
wowRichard430 schreef:Een W211, voorzien van de V12 biturbo motor. En dan niet geheel in standaard trim![]()
Xave30 schreef:
Ja, dan rij je ook eens een keer (echt)hard........Robin schreef:Echt iets voor mij. Voor m'n laatste rit dan.
Gebruikers op dit forum: JdvPolo, matthyssie en 17 gasten