Tim N schreef:Het kan idd ook wat minder kort door de bocht Steve.
Leuk project, ben je van plan er flink tijd in de steken? (dat het een beetje te volgen blijft)
Thanx Tim
Inderdaad zal ik de eerste tijd in het motor gedeelte behandelen en het aanpassen van de remmen&subframe gelukkig heb ik het hele voorste gedeelte van de auto toen met de v12 in zijn geheel gekocht.
Gelukkig heb ik tweede subframe van de oude e3 dus kan er een verkl.... maar dat zal wel mee vallen.
Ik heb nu de oude motorsteunen hiervan verwijderd nu kan ik de hoogte goed bepalen van de bestaande subframe van de m70 motor en goed zien of deze het zelfde word als die van de e3 subframe zodat ik geen problemen krijg met wiel ophanging.
En zodat ik zeker weet de aandrijfas 100% aansluit op de versnellingsbak voordeel is dat ik het front van de auto verwijderd is deze had schade inmiddels een ander gekocht deze kunnen ook goed roesten….
Deze laat ik zo en zal later deze met bouten vast zetten normaal zit deze gepuntlast op chassis.
Dit ga ik nu met strip en borgpunten vast zetten links en recht zoals op deze foto.
Grote voordeel van dit is dat onderhoud makkelijker word en dat motor erg makkelijk kan verwijderen.
Maar het weekend gaat de oude 6 cilinder er uit zodat ik met v12 er makkelijk kan passen en meten en er uit kan halen wanneer ik wil .