Hier zie je dat de ''bult'' aan de voorzijde zit.
Bij een e36 carterpan zit de bult aan de bakzijde.
Subframe verlagen, maar bij de veerpoten weer ''verhogen'' om het te compenseren neem ik aan?Tom V schreef:Subframe wat verlagen en uitlaat wat verlassen was in combinatie wet wat kleinere draagarm rubbers voldoende aan die kant. Er zijn natuurlijk andere manieren maar dit werkt prima.
Die plaatjes zijn bij ons 1 cm. Motorsteunen hebben we urethane bussen laten draaien, wel weer handig op het circuit. Kan ze eventueel wel meten voor je binnenkort.Arsonistz schreef:Dat is idd een intressante optie,
Subframe verlagen en de motor verhogen, zodat je het weer compenseerd. En zo toch ruimte creëert
Hoeveel cm heb je je subframe verlaagd? en hoe heb je het opgelost met je motorophanging.
Qua motorophanging was ik het volgende van plan:
e28 m5 rubbers
e36 motorsteunen
http://300mm.de/achse25/achse25.htmGTRene schreef:ow wacht eens, dat is zeker met zo'n dikke strip staal of alu aan beide kanten, dat heb ik ook eens gehad bij zo'n E30 long time ago![]()
het begint weer licht te dagen dat ze dat ook wel eens deden idd.
Je ziet het prima, plaatje lassen zal ook wel een optie zijn. Subframe gaat wat omlaag, motor moet diezelfde afstand omhoog.Arsonistz schreef:Subfame spacers ken ik wel iemand voor,
Als jij de motorsteunen voor mij zou kunnen meten?
Maarja die moet dus 1 cm hoger worden.
Wat ik dan bijv kan doen, is een plaatje van 1 cm dik op mijn subframe lassen, dient dan ook gelijk als versteviging.
Of zit ik verkeerd te denken? Ben overigens een type die alles eerst moet zien, voordat het helemaal doordringt xD
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Bokkepoot, Godspeed, jvb, StefanW, TurboClouseau, WillemBoer en 5 gasten