Dan maar wat minder goedkoop maar zo traag als het nu gaat moeten we gewoon even netjes alles op een rijtje zetten en een nieuwe doelstelling maken, nu maar hopen dat het bedrag dat er bij moet mee valt

Daar zit toevallig de centrale boom niet meer bij?Gijs Evo schreef:Heb nog complete deuren staan met electrische ramen en electrische spiegels.
Kwam ze vandaag toevallig tegen bij mijn vader thuis.
Was mijn Calibra turbo spullen kwijt
In tegendeel je legt het wel degelijk goed uit we proberen je alleen om te praten om hem alsnog te laten taxeren///Joost schreef:Mja, ik denk dat we elkaar wel begrijpen, maar ik leg het niet zo goed uit denk ik. Voor mij heeft een taxatie op dit moment nog niet zo veel zin, omdat ik toch op WA+ blijf. Op het moment dat de auto is zoals ik m wil hebben, laat ik m taxeren en gaat ie wellicht in de all-risk. Ik ben bang dat ik op dit moment op cosmetische punten tekort zal schieten, waardoor de taxatiewaarde nauwelijks verschilt van de dagwaarde.
Dat valt me dan een beetje tegen eerlijk gezegd. Natuurlijk gaat het vooral om de auto zelf maar ik zou als taxateur ook willen weten hoe een auto precies opgebouwd is om mijn waarde oordeel te kunnen bepalen, dat kun je nooit alleen met je ogen doen.Tim N schreef:Denk dat je jezelf daarmee te kort doet.
Om een indruk te krijgen ben maar eens met steijnsportscars (eerste taxatie van mijn mini gedaan)
Of met brouwer taxaties te Eefde (laatste keer en beviel mij nog beter)
Ze kijken beiden vooral bij de auto en niet naar de gehele restauratie raporten met bonnen overal van etc
Ik denk dat ze dat wel degelijk mee nemen in het waardeoordeel maar dat ze ook kijken naar wat een auto waard is. Als er voor een godsvermogen in een Lada gepompt wordt blijft het nog steeds een Lada en blijft het betreffende object weinig waard.InjectTheVenom schreef:Dat valt me dan een beetje tegen eerlijk gezegd. Natuurlijk gaat het vooral om de auto zelf maar ik zou als taxateur ook willen weten hoe een auto precies opgebouwd is om mijn waarde oordeel te kunnen bepalen, dat kun je nooit alleen met je ogen doen.Tim N schreef:Denk dat je jezelf daarmee te kort doet.
Om een indruk te krijgen ben maar eens met steijnsportscars (eerste taxatie van mijn mini gedaan)
Of met brouwer taxaties te Eefde (laatste keer en beviel mij nog beter)
Ze kijken beiden vooral bij de auto en niet naar de gehele restauratie raporten met bonnen overal van etc
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], speedy25 en 6 gasten