Luc B schreef: De print zal ik binnenkort pas bekend maken als het erin zit
Laat me raden

Luc B schreef: De print zal ik binnenkort pas bekend maken als het erin zit
In de Compact zit een exemplaar van een Z8 volgens mij...Dus dat zou ook een optie kunnen zijn.....Knot schreef:Laat mij aub even weten welke shortshifter je hebt gemonteerd straks, wil het ook gaan doen bij de E36 en wil kijken wat er verder nog voor mogelijkheden zijn buiten de versie van de Z3M.
Als je dan ook goed leest zie je ook dat er geinvesteerd is, zowel in tijd als geld.Hitz schreef:Als je in de OP ziet voor welk bedrag de auto is aangeschaft snap ik dat hij voor dat geld in de advertentie weg kan!
Dat heb ik ook niet gezegd, zou zelf waarschijnlijk hetzelfde doen!Mark N schreef:Ach, er is niks mis met wat geld verdienen in mijn ogen, daarnaast zijn er ook wel wat kosten aan geweest geloof ik.
Ik denk dat je gelijk hebt. Ziet eruit als een fraaie auto, wat best gezegd mag worden, en een E36 wordt steeds minder aangeboden dus is ook geen gekke prijs! Vind alleen de achterbumper niet helemaal mijn ding maar dat is mierenneuken vanuit mijn kant.hanske schreef:Prijs kwaliteit lijkt me niet slecht voor hetgeen aangeboden word.
Zo'n 6 cilinder tovert ook iedere keer weer een lach op je gezicht. iedere keer weer. Voor de foto's heb ik een Canon Eos 450d (dacht ik).tiemba schreef:hele mooie e36 voor dat geld
dat 6 cilindergeluid maakt een slechte dag weer goed![]()
ook hele dikke foto's , wat gebruik je er voor ?
veel plezier er mee
Gebruikers op dit forum: Cazzo46, JdvPolo, Kasteel, MarcelV, Mark 320iS, Martijn 327i en 10 gasten