Oh nee meneer. Die had ik toegevoegd voordat ik jouw post las.Elmar schreef: En je veranderd je post na mijn opmerking, ook handig.

Oh nee meneer. Die had ik toegevoegd voordat ik jouw post las.Elmar schreef: En je veranderd je post na mijn opmerking, ook handig.
1000%, een beetje vreemd verwoord door Tom, maar ok.romo schreef:En toch is die 1M zijn geld wel waard![]()
Dus nu zit je er zó bij?romo schreef: En net nog weer een 1/2 WC aan een motor uitgegeven..................op uiterlijk dit keer.......
Kom een keer karren, echt, je bent van harte uitgenodigd om er mee te sparren..........Tom schreef:Daarom zeg ik: zo'n aankoop is emotie.
Ik vind de 1M een 135i met M badge. Hoewel de meningen erover verschillen vind ik het geen echte M. Daarom is het ook geen droomauto voor mij.
Robertdj schreef:Ik vind de 1M ook geen echte M
1M ligt hier gevoelig, I know.dvh schreef:
Neemt niet weg dat je het alsnog niks kan vinden. Alle begrip voor. Maar als een auto ( heel ) erg goed rijdt. Dan gaat het mij puur om het feit hoe zo'n wagen klopt. Als iedereen er ( ontzettend ) vol van is, en het schijnt echt heel erg goed te rijden. Moeten we dan niet eens met andere ogen gaan kijken naar het belangrijk zijn van een puur product en je af gaan vragen waar we het werkelijk om doen ?
Ik denk dat de meeste mensen die bovengemiddeld geld uitgeven aan horloges juist wel fascineert zijn door de techniek. Een eigen caliber maken kunnen weinig horlogemerken.Een * merk * horloge draag je niet om zijn functie, het is puur emotie.
romo schreef:In de rij aansluiten, en geen ruzie aub......
1 Tom
2 Robertdj
3
Vul maar aan, ik zal even mijn secretaresse contacten over de planning
Je GMT ruilen voor 'n Ice Watch was inderdaad niet zo handig nee.Macboy schreef:Ik met mijn domme kop ook ...
Hij dacht dat hij er verstand van had.........Robin schreef:Je GMT ruilen voor 'n Ice Watch was inderdaad niet zo handig nee.Macboy schreef:Ik met mijn domme kop ook ...
![]()
Wat is er gebeurd amice?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot], SlowCo en 8 gasten