Ik ben zelf niet zo lang, net geen 1,80. Ik kan me stoel nog wel iets naar achter zetten, maar geen 20 cm meer. Maar je zou nog wel wat kunnen winnen door andere stoelen te gebruiken.Zjeraaar schreef:Mooie verslag van je rit naar Italie! Lijkt me heerlijk zo`n toer maken en mooi gedaan met de koptelefoon.
Ik heb een vraag over je westfield, ik vroeg me namelijk af of iemand op lengte een beetje in zo`n auto kan zitten en sturen? Ik ben zelf zo`n 2 meter lang en heb in de toekomst wellicht interesse in een soortgelijke auto maar heb er nog nooit in gezeten, laat staan gereden. Is dat te doen denk je qua lengte of is dat op voorhand al hopeloos?
Bedankt voor je antwoord en veel plezier met je auto, zo te zien zit dat wel goed
Dus inplaats van zulke stoelen die ik heb:
Zoiets:
Maar ja dan zit je wel iets minder comfortabel natuurlijk

Ik wil wel graag een keer naar een driftdag met m'n westfield, maar heb het eigenlijk nog niet gedurfd. Heb altijd het gevoel gehad dat papenburg niet echt voor beginners is, vanwege de vrij hoge snelheden.
Ik zou graag een keertje op lelystad willen driften, maar helaas worden die op DF eigenlijk niet meer georganiseerd.