Ik ben niet van Dasty maar ik adviseer Dasty!!!Fabian schreef:Ja maar, dat klinkt als: wij van Dasty adviseren Dasty. Of niet?

Ik ben niet van Dasty maar ik adviseer Dasty!!!Fabian schreef:Ja maar, dat klinkt als: wij van Dasty adviseren Dasty. Of niet?
En vanmorgen setje eronder laten zetten bij Cees.DDX schreef:Ik ga er denk setje onder zetten binnenkort, r1r's zijn zo goed als op en die zijn niet echt leuk geprijsd meer.
En bevielen opzich wel als sportieve band
Hypocriet.Hielke schreef:Ik heb op termijn nog wat nieuwe bandjes voor de MX-5 nodig. Lees net dat er nog geen doden zijn gevallen met die Federals. Zal ik het dan toch eens proberen?
If you can't beat them, join them!RVV schreef:Hypocriet.Hielke schreef:Ik heb op termijn nog wat nieuwe bandjes voor de MX-5 nodig. Lees net dat er nog geen doden zijn gevallen met die Federals. Zal ik het dan toch eens proberen?
Een beetje gelijk heeft Ricoh natuurlijk welHielke schreef:If you can't beat them, join them!RVV schreef:Hypocriet.Hielke schreef:Ik heb op termijn nog wat nieuwe bandjes voor de MX-5 nodig. Lees net dat er nog geen doden zijn gevallen met die Federals. Zal ik het dan toch eens proberen?
Maar nu is het tijd voor een beetje 'sugar' voor onze gele vrienden uit Taiwan. Tis mooi weer, de spelen beginnen, ik ben mild gestemd.RVV schreef:Hou op zeg, jij heb in je eentje Federal Europe de nek omgedraaid.
Die naden kun je gewoon dichtkitten, heb je weer wat extra rubber aan de weg en is dat tikken ook wegHielke schreef:Sinds het gesprek met de notaris ben ik heel anders tegen dingen aan gaan kijken. Met dat consequente schiet je op termijn weinig op.
Foto's volgen binnenkort. De Mazda is nog steeds heel. Al moet ik zeggen, bij bepaalde snelheden hoor je wel een soort van ritmisch tikken. Beetje als een trein die op korte raildelen op snelheid begint te komen. Kwestie van gewenning schat ik in.
Update: Ik had ze er dus nog niet onder zitten. Was slechts een kwestie van tijd. Dingen zien er ontzettend goed uit. Mooi zwart en voor zover ik het heb kunnen zien ook helemaal rond. Ben blij.RVV schreef:Volgens mij heeft Hielke die klapbanden al lang en breed onder zijn MX5 zitten. Maargoed dat blijft ook niet ongemerkt in Heerenveen e.o. Nu moet ie dat wel een beetje weten te brengen natuurlijk..Dat ie ooit een sportwagentje zou kopen ideaal voor federal klapbanden had ie vorig jaar natuurlijk ook niet voorzien. De tranen rollen me al weer over de wangen, wat is en blijft het ook een toetsenbord ridder die Hielke))))))
Mooi begin van het weekend
XXXL. No way dus!dvh schreef:Die broek kan ook scheuren gaan vertonen in deze houding !