Waarom dat oude blok als basis gebruiken bij montage van een kompressor? Kun je beter een 964-blok als basis nemen. Mijn 930 was daarvan voorzien en ging als de brandweer maar da's niet zo vreemd met 450 pk en 540 Nm

Plaatje van de motor:
Zo tussen de 10 en 15km, op de GPS was dit 248kmAr schreef:@Svb
Heb je enig idee wat de teller afwijking is bij jou?
^^~Das extreem nauwkeurig (op die snelheid)!SvB schreef:Zo tussen de 10 en 15km, op de GPS was dit 248kmAr schreef:@Svb
Heb je enig idee wat de teller afwijking is bij jou?
he Paskal,Paskal schreef:Rene,
Waarom dat oude blok als basis gebruiken bij montage van een kompressor? Kun je beter een 964-blok als basis nemen. Mijn 930 was daarvan voorzien en ging als de brandweer maar da's niet zo vreemd met 450 pk en 540 NmEigenlijk is het natuurlijk heiligschennis maar ik vond het helemaal geweldig.
Plaatje van de motor:
Roy,Roy RS schreef:dat is een bekend verhaal en fotootje...heb je deze auto verkocht (via Geeris) aan een knul in Eindhoven (Tim) Ik ga wel eens een stukje rijden met hem en zijn Porsche 930 (964) compressor, die heeft vergelijkbare waarden en een carbon dak, geen idee of dat later gemonteerd is.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Mark 320iS en 1 gast