[img:721:480]http://www.adbz.nl/images/images_sls2005/Manta2242.JPG[/img]
Dit is mijn Ascona-B:
[img
En dit is mijn Ascona-A:
[img:800:600]http://www.adbz.nl/images/imagea_a-ascona/DSC02892a.JPG[/img]
Ja, middenmotor he!Dennis Cavallino schreef:Ok dan, goed bezig.
Opvallend ook dat in deze MG's ook de motoren zo ver naar achteren liggen. Super!
Om eerlijk te zijn, verwonderde de baanligging van die auto's me nog het meest. Ik had een iets antiekerWim te Riet schreef: Ja, middenmotor he!
Mits voorzien van de juiste schokbrekers kan je een B ook best leuk door de bocht douwen. Het is al weer veel te lang geleden dat ik dat gedaan heb.
Hopelijk heb ik komende zomer tijd voor mijn ex B. Die vraagt ook om aandacht. En om twee andere deuren...
Op 'onze' B zitten zowel voor als achter Koni's. De Armstrong dempers zitten er voor alleen nog op als onderdeel van de wielophanging. Ze dempen niet meer.Church of Noise schreef:Momenteel zitten er vooraan uprated standaard dempers op (iets stugger), en achteraan Koni telescopische dempers. Die gaan er af en worden vervangen door uprated standaard ('lever arm') dempers want ze zijn veel te hard en geven geen echt beter baangedrag. Don't trust the marketing department
Nog wat puntjes op de I en hij kan voor taxatie. Meer dan twee jaar steeds een klein beetje verder met perfectioneren, na het samenvoegen van twee auto's van '75 en van '93. Laatste aanpassingen zijn de spoorverbreders, sterkere Td5 bak, RVS uitlaat en 265/75/16's op nieuw gestraalde en gepoedercoate lichtmetalen velgen.Dennis Cavallino schreef:Mooie Defender! Mijn collega had dezelfde, maar die was echt aan vervanging toe, daarom een nieuwe gekocht in bijna dezelfde kleur als zijn oude, ook met die witte velgjes.
Maar je Range Rover is echt om je vingers bij af te likken. Ziet er fantastisch uit en het geluid is indrukwekkend.
idd behoorlijk zeldzaam, de mijne is origineel NL zijn maar een handjevol van verkocht... maar goed was destijds ook een auto van 120-130 duizend gulden... weinig verkocht dus.Dennis Cavallino schreef: Die Audi 200 is ook mooi, echt een zeldzame youngtimer. Ik vind dat soort auto's leuk om in goede staat te zien. Gelukkig zijn er mensen die ze koesteren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten