wat is nou het verbruik van een GOLF 5/6 GTI bij huis tuin en keuken gebruik??
misschien wel een leuke opvolger voor mijn huidige auto als de meeste afschrijving geweest is

haha ja dat is logisch! maar ook niet erg... daar staat de DF dan ook tegenoverWouter81 schreef:Best zuinig idd. Ik zit meestal (met relatief veel korte stukjes) op 1 op 10,5. Rij vaak redelijk door.
Op langere stukken kun je vrij gemakkelijk zelfs 1 op 13 halen.
Laatst even op en neer Duitsland, 400 km hard gereden. Toen 1 op 8,5. Dat kan natuurlijk ook.
Ja die kom ik regelmatig tegen, hou ik niet bij.Steven Nauta schreef:Maat van me rijdt met een GTI met Milltek uitlaat, middendemper (kat?) verwijderd en VW chip. Volgens VW meer dan 280pk. Op de bank bij JD nog geen 250pk.
Na aanpassingen van JD aan het motormanagement en DSG management: 296,7pk
ABT levert voor de GTi VI 260pk, en die zijn in heel veel gevallen dicht bij de opgave (woorden van JD) Als je dan met een Milltek denkt er nóg 20pk bij te snoepen....Steven Nauta schreef:Maat van me rijdt met een GTI met Milltek uitlaat, middendemper (kat?) verwijderd en VW chip. Volgens VW meer dan 280pk. Op de bank bij JD nog geen 250pk.
Na aanpassingen van JD aan het motormanagement en DSG management: 296,7pk
Nou vooruit, 20 Inch Rode Cayenne Jetsers dan maar?sitechris schreef:Veto! Alhoewel de Detroit velgen ook niet door iedereen worden gewaardeerd
Valt mee, tweedehands ben je met 3k wel een setje rijker hoor.sitechris schreef:Lol, die bentley velgen zijn meer waard dan de hele auto.
Gebruikers op dit forum: beske, jessedehaan, Semrush [Bot] en 9 gasten