Qua vermogen scheelt zo'n B10 met 254 pk trouwens vrijwel niks met mijn lichtelijk aangepaste e34-racer die op 248 paardjes komt. Beiden toch een stuk meer dan de standaard 211 pk

En een dakje, voor mij ook erg belangrijk. De navi had ik nog niet gezien, en die andere 2 zaken zijn vrij makkelijk te vervangen. Ik heb namelijk ook liever Praxis tapeChris van S. schreef:cool! Touring is cool. maar nog leuker is de handbak. Want die is helemaal weinig gebouwd in de b3s. Alleen jammer van de wannabee navi, zwarte nieren en de gamma tape op het stuurwiel. Dit is echt een auto die ik echt nog een keer zou willen rijden. Brings back memories.
Ben altijd serieus,speel met de gedachte om deze op de zaak te zetten (en de polo en S8 te verkopen) dan als daily te gaan gebruiken..Chris van S. schreef:Goede vraag! Weet niet in hoeverre het serieus is. Maar ik antwoord wel even serieus. BPM word in feite bepaald door de douane. Dus van te voren kan je het niet bepalen. Basisprijs van de auto is anders lees hoger. Maar opties zijn in feite gewoon BMW prijzen met desbetreffende BPM dus daar kan je mee rekenen. Helaas kent duitsland geen paketten (als bijv executive etc etc.) dus word elke optie apart berekend in de BPM calculatie.
Maar als je rekent met de BPM van bijv onze Biturbo kan je redelijk in de buurt komen. (zojuist even opgevraagd bij RDW voor de lol) Deze touring is ongeveer zelfde leeftijd, uitrusting +/- hetzelfde, behalve de onze is sedan.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 7 gasten