Die Turbo horen er wel bij vind ik. Al gebruik je ze niet.
Dank voor de tip!Niall schreef:In helmond kan je ze bv goedkoop laten doen bij Meulendijks poedercoatbedrijf. Weet van een leverancier van me dat die veel van zulke dingen doet.
Ben benieuwd naar je ervaringen met dit bedrijf. Ik wil zelf ook nog alle vier mn velgen laten herstellen en spuiten (liever dan poedercoaten) en ik ben op zoek naar een goed bedrijf.InjectTheVenom schreef:Alle 5 de velgen zijn vanoichtend weg gebracht naar Straatman Velgentechniek in Heijen om ontdaan te worden van borduurschade en te richten, zelf een voormalig Opel liefhebber die ooit een D Kadett 1.8 had waarvan hij nog altijd gloeiende spijt heeft dat deze weg gegaan is
Volgens zijn eerste oordeel was het toch verstandig om ze langs te brengen omdat hij een paar lichte oneffenheden in sommige velgranden zag dus ik hoor vandeweek de klap wel.
Ja inderdaad als ik nou maar niet bezwijk aan gebrek aan bezigheid wat zoveel mensen krijgen als een project voltooid isGTRene schreef:gefeliciteerd, das idd ff schrikken...wat nu![]()
helemaal gewent aan ploeteren en regelen en betalen en zoeken e.d. en dan nu bijna klaar