Daar kan het interieur van die stadsvlooien niet tegenop!
Zo ook niet de afschrijving en de energielabel!
Andre schreef:hothatches hebben allemaal wrong wheel drive. Dat is het probleem.
Daar was ie weer.
e30 met s54 blok laten opbouwen en 206wrc kopen, klaar...Andre schreef:Een RWD in de maat van een E30 is prima. Of een mitsubishi evo in de maat van een ford fiesta.
Ik vindt zo bi zo dat de meeste sportieve auto s veel te groot zijn van formaat.
Ik kom even op bovenstaande post terug. Vandaag heb ik namelijk een half uurtje gereden in een Seat MII ofzo, de Spaanse tegenhanger van de VW Up. Mijn zus heeft er namelijk net eentje gekocht. Dingetje met 60pk turboblokje. Ik moet eerlijk zeggen ik was positief verrast. Uiterlijk vind ik kittig en toch sportief. Beetje zoals de Arosa die ik 11 jaar geleden kocht. Ondanks de 60pk voelde hij lekker vlot aan. Zover mijn herinnering reikt, vergelijkbaar met de 100pk Arosa die ik toen had. In die kleine wagentjes zijn turbomotoren zeker op hun plek. Afwerking vind ik dik voor elkaar helemaal afgezet tegenover de prijs. Wegligging vind ik dik in orde. Veel en veel beter dan de auto in de openingspost. Vertrouwd, redelijk scherp sturend. En een goede vering en demping voor het gebruiksdoel. Al met al dik voor elkaar zo'n kleine Seat. Ik vind hem ook iets mooier dan een Up. Maar dat is een smaakkwestie.RVV schreef:Over een Panda heb ik geen mening. Maar mijn laatste kleine auto was een Seat Arosa 16v. Ergens in 2001/2002.. denk niet veel kleiner/groter dan zo'n 107. MAar waarom was toen de weglliging van zo'n kleine auto WEL voor elkaar? En nu niet? Die Arosa vond ik op de ring zelfs een heerlijk stuurmansautootje..
Ding was gloedje nieuw 250 km op de teller. Redelijk rustig mee gereden (logisch). Zal de lichte koets zijn waarvan ik net lees rond de 830 kilo. Al met al een prima product. Mijn zus reed daarvoor trouwens een 107. Ze vond het een forse verbetering. Ik zei dat is alles wat je nieuw kooptdvh schreef:Geef maar toe, je was onder de indruk van het vermogen !
Toen je daarna in de z4 stapte dacht je nog ' wat is dit voor een zware badkuip ' ?
Ik bedoel dit op basis van het korte ritje wat niet meer of minder bedoeld was om een indruk te krijgen. Vermogen, licht/zwaar was even niet datgene wat ik meenam. Zusje was mega trotst, voorzichtig, nieuw etc, je kent het wel. Dus was ik ook "zuinig" op haar autootje.Hielke schreef:Een superlichte auto niet op DF beoordelen omdat ie weinig vermogen heeft?
Your mistake Rico.
RVV schreef:LOL FAIL