RVV schreef:Martijn overtrokken? Vind ik niet, maar ik kan me wel voorstellen als je al wat langer in zo'n auto rijdt je je rijstijl daar op aanpast. Als ik dagelijks er in zou rijden dan zal ik ook beter rekening houden met de grenzen van zo'n auto. Alleen loop je voor mijn gevoel daar wel heel snel tegen aan. Overigens kan ik me ook wel voorstellen dat het geinig is hoor. (zoals Woutger aangeeft).. maar dat is dan vanuit petrolhead perspectief.. Iemand die niks met autorijden heeft, vanzichzelf al rijd als een natte krant.. voor zo'n persoon moet het helemaal een drama zijn. Maar ook weer niet omdat die toch niet beter weet.. grappig paradox.
Rico, wat ik dan weer niet snap van je is dat je aangeeft dat als je langer in zo'n autootje zou rijden je beter rekening zou houden met de grenzen van de betreffende auto
Maar dan ben je toch niet bezig met autorijden. Je houdt toch altijd rekening in wat voor een auto je rijdt op dat moment.
Met een stadsauto een rotonde met 100km/u haaks links proberen te ronden gaat niet. Maar dat weet je zo gauw je instapt.
Dat is het zelfde als je in een Z06 met 345cm jetsers op de achteras in regen of sneeuw rijdt. Dan ga je ook niet vol op je gas staan uit de bocht in z'n tweede versnelling. Dan houdt je rekening met het potentieel van de auto.