kon ik nog maar slapen...laatste tijd elke dag vroeg wakkerDownforce Hans schreef:Probeer jij soms bij elk topic je naam in beeld te krijgen ouwehoer, ga slapen........
Downforce Hans schreef:Je slaat de spijker op zijn kop,Tomtomgtr schreef:Dat je een 1M kiest omdat hij praktischer is, het imago je meer aanspreekt, je hem mooier vindt, prima. Maar om nou te zeggen dat 1M beter rijdt dan een Cayman waar je nog niet in gereden hebt...
De 1M rijders hier roepen zo ontzettend vaak in het 1M en elk ander draadje waar hij genoemd wordt dat de 1M zo geweldig is en zo geweldig uit de testen komt dat ik me begin af te vragen of ze ons of zichzelf proberen te overtuigen.
Ok schiet maar, ik heb er om gevraagd.
IK dus.Macboy schreef:Geef me één voorbeeld van iemand die een Cayman laat staan vanwege het imago. En kom dan niet met een Gooische huisvrouw uit Blaricum aub. Gewoon geen hardcore RS of GT versie was het probleem. Je kon een Cayman best mooi krijgen (van achter) maar dan moest je er wel iets aan laten doen.
idd. Vond de Cayman en Boxster altijd zo'n "net niet" auto's. Mooie auto's maar kleine dingen die me niet aanstonden. Die kleine dingen waren opeens (grotendeels) te vinden op de Spyder en Cay R. De Cay R was iets lager, spoilertje, stripje op de zijkant etc iets minder serieus zeg maar. Maar dan nog is de huidige Cay R nog niet helemaal af waar de Spyder dat wel voor me is. De voor mijn smaak te lage achterkant bleef namelijk. Als ik de achterkant van de nieuwe zie in de renderings hoop ik dat Porsche werk maakt van een nieuwe Boxster Spyder over enkele jaren anders wordt het waarschijnlijk een Cayman (R?).Macboy schreef: Je kon een Cayman best mooi krijgen (van achter) maar dan moest je er wel iets aan laten doen.
Al was die paars met groene stippen, koop wel een busje plastidip.Apolo2 schreef:alleen niet in dat goud aub
This car is going to be released in the month of November this year at los Angeles Auto show. Cayman shares some features with the current boxster prototype. The new Cayman appears to have lower back-end and a much larger rear window than the current model.
Features:
Hostile appearance and lighter.
Rigid body and more spacious interior, together with a compartment for luggage.
Two boxer engine output to 330 horsepower.
Six cylinders of 2.7 liters and 315 horsepower.
New Cayman will benefit from a lightweight aluminum body.
Its price is approx 53,000$ FOR base and 64,000$ For S model.
In base form, the Boxster uses a 2.7-liter flat six to generate 265 horsepower, while the Boxster S gets a 3.4-liter engine good for 315 horsepower. They speed up to 60 mph in 5.43 and 4.74 seconds , respectively, when equipped with the seven-speed PDK transmission. We expect the Cayman to add 10-20 horsepower to the Boxster’s numbers.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 5 gasten