kan nog geen goede foto vinden dus hier maar een impressie alvast.
nog een paar meer kleuren>>
http://www.porsche-blog.nl/2011/10/08/i ... he-cayman/" onclick="window.open(this.href);return false;
kweenie.GTRene schreef:copy that
Aangezien Porsche niet zo bijster origineel is bij het bedenken van auto's en de 981 dus ook weer tot achter de voorstoelen alles deelt met de 991 zullen geluid (ze knippen gewoon een stukje af van het buisje van de soundgenerator) en rijgedrag waarschijnlijk de zelfde stap maken als bij de 991.SpyderFerdi schreef:Geluid van de nw. 911 is über. Van de Boxster weten we nog niet. Qua rijden, weten we ook nog niet.
Ach, al die meningen. We weten het gewoon nog niet. 'Proof of the pudding is in the eating'. Ken wel meer lui die auto's op papier vooraf hypten/doodtrapten en daarna - in het eggie - plotseling 360 graden draaiden. Grappig dat een 1350kg agile is, en eentje van 1380kg niet, want iets met te lang/breed, etc. Je lacht je werkelijk kapot soms hierzoGTRene schreef:zet je 911 bril eens af![]()
![]()
tuurlijk, de nwe 911 lijkt zeer goed en zeker voor de doelgroep niks/weinig te klagen, doch denk een iets mindere rijders-auto? de nw Cayman zal iets speelser zijn, meer voor de jonge Goden
Wou wel eens zien hoe agile jij nog zou zijn als je +30kg aan je kont had hangenSpyderFerdi schreef:Grappig dat een 1350kg agile is, en eentje van 1380kg niet,
whahahahahaApolo2 schreef:Wou wel eens zien hoe agile jij nog zou zijn als je +30kg aan je kont had hangenSpyderFerdi schreef:Grappig dat een 1350kg agile is, en eentje van 1380kg niet,
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Martijn 327i, Opa en 5 gasten