En dan heb je nog wilde plannen over kamperen met het kind? Bij mij zat de boswachter voor alleen mij en de vrouw al propvol. Als je toch eens wist wat je straks allemaal extra hebt bij een baby...

Tijd voor een dakkoffer Martijn.Martijn_bmw schreef:wat Allen schrijft vraag ik me idd ook af!
ik ga ook altijd samen met mijn vrouw kamperen maar de 3-serie zit afgeladen vol met ze 2-en... hoe moet dat als alle spullen van een kind er nog bij moeten
Misschien niet zo'n belachelijk grote kinderwagen kopen?allen schreef:Dennis, even serieus. Heb jij al eens gezien hoeveel ruimte een kinderwagen in beslag neemt? Tenzij je die steeds compleet wilt demonteren kan ik je die staande tank afraden. Wil best morgen even voor de lol een foto ervan nemen als je daar behoefte aan hebt. De kofferbak van de boswachter is letterlijk vol als ik het onderstel opvouw en erin leg. Afdekzeil kan nog net dicht.
En dan heb je nog wilde plannen over kamperen met het kind? Bij mij zat de boswachter voor alleen mij en de vrouw al propvol. Als je toch eens wist wat je straks allemaal extra hebt bij een baby...
dat is waarNiels v/d burgh schreef:Tijd voor een dakkoffer Martijn.Martijn_bmw schreef:wat Allen schrijft vraag ik me idd ook af!
ik ga ook altijd samen met mijn vrouw kamperen maar de 3-serie zit afgeladen vol met ze 2-en... hoe moet dat als alle spullen van een kind er nog bij moeten
En tegen je vrouw zeggen dat ze minder kleren mee moet nemen.
Maarja dat is toch tegen dovemansoren.
uhh ga maar eens kijken bij de prenetal wat er tegenwoordig te koop isStefan R schreef:Misschien niet zo'n belachelijk grote kinderwagen kopen?allen schreef:Dennis, even serieus. Heb jij al eens gezien hoeveel ruimte een kinderwagen in beslag neemt? Tenzij je die steeds compleet wilt demonteren kan ik je die staande tank afraden. Wil best morgen even voor de lol een foto ervan nemen als je daar behoefte aan hebt. De kofferbak van de boswachter is letterlijk vol als ik het onderstel opvouw en erin leg. Afdekzeil kan nog net dicht.
Ik kon vroeger in mijn Impreza makkelijk een kinderwagen + buggy + bedje kwijt (en de rest van de bijbehorende rommel voor 2 kinderen) En een Impreza blinkt niet echt uit in kofferruimte
Ik wilde in een offroader die min of meer binnen de 19ct/km blijft en waarmee we met het gezin op vakantie kunnen in de toekomst. Na een tijdje oriënteren kwam ik tot de conclusie dat een Cherokee XJ 4.0i na '96 de beste keus was voor mij, met als enige nadeel de actieradius (niet de kosten van 't verbruik).steve smith schreef:Wat wil je nou? Een dagelijkse kilometervreter? Een 1000km op een tank auto? Een ruim hok waar je met meerder mensen leuke dingen mee kan doen? Een offroader met veel bagageruimte?
Na een paar keer opnieuw lezen vraag ik mij af of je korsakov hebt?allen schreef:Ah zie het nu pas staan. Zocht dit draadje eigenlijk op om eens te kijken hoever Dennis met z'n plannen was inmiddels. Iig gefeliciteerd! BMW erbij gehouden?
Tja, zo'n echte off-road camper trailer vouwt inderdaad in elkaar, maar om dat een vouwwagen te noemen vind ik wat ver gaan. Dat zijn echt geweldige dingen en in de basis staat zo'n ding (veel) sneller als zo'n daktent.Dennis Cavallino schreef:Maar goed, dat blijft dan een vouwwagen.
Gebruikers op dit forum: Cazzo46, jessedehaan, mark123, Martijn_bmw, S-RS en 13 gasten