Kennis van me gaat een ombouwset halen voor een corsa A komt een getunde C20XE icm F20 bak.

I lol'd.InjectTheVenom schreef:
SIKE
Idd knap slordig waarvoor excusesJeroenT schreef:Hoe is het nou met de oliekoeler slangen? Jammer dat ik geen reactie heb gehad op de gestuurde foto's...
Dat zul je tegen de restaurateur moeten zeggen want hij heeft het na de demontage van me overgenomenJoopieboy schreef:Maar ziet er weer goed uit! Ook mooi om te zien dat je die lijn bij de deur zo mooi probeert te krijgen!
Die auto leeft mogelijk nog wel maar heeft sinds eind 2006 geen apk meer gehad, kenteken is wel nog steeds geldig na de laatste tenaamstelling 8 jaar geleden. Het grappige is dat deze eveneens blauw is!raymondw schreef:Deze BMW liefhebber en eigenaar met een Opel verleden vindt het heel leuk om te zien dat er mensen zijn die deze Kolibries levend houden.
De Calibra turbo is toch wel een beetke sentiment uit mijn wat wildere jaren toen een goede kameraad van mij z'on ding als 1 jaar oude auto kocht (HH-VF-97). Daar hebben we aardig wat bezoekjes aan o.a de DTM op Hockenheim en Diepholz mee volbracht. Dat ding was toen door Arese getuned en ergens heb ik nog een video-fragment van een duel met een Lotus Omega op de A5 tussen Frankfurt en Gambacher Kreuz.
ga zo door
Als alles mee zit en de opbouw voorspoedig blijft gaan rond de start van het komende seizoen, ik wil in ieder geval nog excentrische bussen in de achterste draagarmen hebben zodat de achterwielen niet langer OEM scheef staan en er schijnt ook een correctie aan de achteras uitgevoerd te kunnen worden zodat verlaging (in mijn geval vanwege de 4x4 beperkt tot 30mm) te doen valt.MartijnGizmo schreef:Wanneer hoop je eigenlijk weer te kunnen rijden?
Blauw/groen parelmoereffect; maar ik ben de naam van de exacte kleur eigenlijk kwijt. Ik weet nog dat HH-VF-97 als nieuwe auto op de brug van Wolves in Rijssen stond (1994). De eerste eigenaar heeft er iets meer dan een jaar mee gereden waarna deze is ingeruild bij van Egmond in Nijverdal (bestaat inmiddels niet meer). Daar heeft Gert hem van gekocht. Binnen de garantie periode gingen er de nodige zaken aan stuk, o.a een gescheurde cylinderkop en diverse malen de visco koppeling. De visco koppeling is uiteindelijk vervangen door een exemplaar welke ook in het INRK exemplaar toegepast is (waarin Erwin Doctor reed).InjectTheVenom schreef:Die auto leeft mogelijk nog wel maar heeft sinds eind 2006 geen apk meer gehad, kenteken is wel nog steeds geldig na de laatste tenaamstelling 8 jaar geleden. Het grappige is dat deze eveneens blauw is!
Gebruikers op dit forum: Chaert-RS, Gijzert, jessedehaan, Semrush [Bot], SlowCo, vigilante en 6 gasten