steve smith schreef:Zonde van je tijd. Die gietijzeren ATE klauwen zijn zo loodzwaar dat je auto er vervelend van gaat sturen icm 345mm schijven. En schijven+blokken kosten een arm en een been. Zou serieus een echt BBK overwegen, dat kan in the long run nog wel eens goedkoper zijn

Deze klauwen waren op weg naar de oud ijzerbak en door mij gered. Ze schroeven daarbij plug&play op de E34 535i veerpoten en je kan er nog eens onopgemerkt mee door de keuring (Belgische keuringwetgeving).
Wagen wordt een weekend wagen dus zo vaak zullen de schijven en blokken wel niet aan vervanging toe zijn. Voor de aankoopprijs van een BBK (die je dan nog eens elk jaar mag demonteren voor de keuring/politiecontrole) koop je al wat blokken en schijven.
@///Joost: klauwen liggen al los en zijn net glasparelstraald. Nieuwe seals komen er uiteraard op.
Bedankt voor de tips! Krijg je powdercoating echt zo glad/glanzend? Ik dacht altijd dat het een doffe textuur na liet.