Lijkt me dat we na deze uitspraak we het hier ook niet meer over hoeven te hebben.Macboy schreef:GT3 = handbak
Turbo = PDK
Simpel toch ? Hoort gewoon bij de Turbo die PDK. Anders moet je voor de GT2 gaan.

Lijkt me dat we na deze uitspraak we het hier ook niet meer over hoeven te hebben.Macboy schreef:GT3 = handbak
Turbo = PDK
Simpel toch ? Hoort gewoon bij de Turbo die PDK. Anders moet je voor de GT2 gaan.
Ik begrijp goed wat ze bedoelen, maar mijn voorkeur zou ook uitgaan naar een GT3David R. schreef:Ieder zijn ding maar ik ben toch blij dat ik destijds voor de GT3 ben gegaan. Heb er nu 16000 km mee weg en snap nog steeds niet waarom mensen denken dat hij niet als daily is te gebruiken. Zeker na inbouw van de airlift kan je er overal mee komen. Een GT3 geeft zoveel meer beleving dan een Turbo.
maarten22 schreef: In Amerika hebben ze de Turbo S geklokt op 2.9 seconden naar de 100.
Jussi schreef:maarten22 schreef: In Amerika hebben ze de Turbo S geklokt op 2.9 seconden naar de 100.
60 mijl? of 100km/h? Veel zal het niet schelen van 60mijl naar 100km maar bij die tijden is niet veel toch weer veel ...uhhhhh....maarten22 schreef:Welliswaar een Turbo S, maar zeker een snel karretje. In Amerika hebben ze de Turbo S geklokt op 2.9 seconden naar de 100.
+1, getalletjes zijn leuk voor de boekhouder!Robin schreef:997 Turbo S is toptechniek, maar tegen die 458 in dat filmpje die 't onderspit delft: Nobrainer, anytime de 458.
Ligt eraan. Als daily sportwagen is de Turbo de beste en snelste auto van A naar B in alle omstandigheden. Maar als pure funauto is de 458 natuurlijk veel leuker. Maar ik kan de 458 nog steeds niet mooi vinden, sorry.Robin schreef:997 Turbo S is toptechniek, maar tegen die 458 in dat filmpje die 't onderspit delft: Nobrainer, anytime de 458.
Tristan, dat is onmogelijk. Je mag niet meer in het Italia draadje komen op DFTristan schreef: ... Maar ik kan de 458 nog steeds niet mooi vinden, sorry.
+ 100FerdiACS1 schreef:Een goede turbo is fantastisch, een goede atmo is fantastisch. Ik wil ze allebei wel, geen probleem.
Dit heb ik ook een paar keer met diezelfde auto gedaan. Denk niet dat ik eerder zo'n indrukwekkende 0 tot 100 heb gedaan.MartijnGizmo schreef:Deze maakte ik zelf eens van een 911 turbo PDK (geen S dus):
[vimeo]http://www.vimeo.com/9836041[/vimeo]
Erg indrukwekkend!
FerdiACS1 schreef:Tristan, dat is onmogelijk. Je mag niet meer in het Italia draadje komen op DFTristan schreef: ... Maar ik kan de 458 nog steeds niet mooi vinden, sorry.![]()
![]()
De 458 is een van de mooiste Ferrari's ooit. Niet grof, niet lomp maar fijn geslepen lijnenspel. Zo ontzettend fraai.
Zo maar een filmpje:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lQFtCSCP ... re=related[/youtube]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten